Facebrands PRO debutează facilităţi noi

⇣ Sari la articol

Facebrands PRO a anunţat astăzi noi facilităţi care completează serviciile oferite până acum. Noile caracteristici sunt oferite gratuit clienţilor serviciului ce deţin unul dintre cele două abonamente de 119 euro şi respectiv 419 euro.

Publicare programată pe Facebook – clienţii Facebrands PRO pot publica elemente de conţinut pe Facebook în regim programat – eliminând orice întârziere şi prevenind orice situaţie care nu le-ar permite respectarea calendarului editorial.

Pagini internaţionale – clienţii Facebrands PRO pot urmări de acum şi engagementul obţinut în România de paginile brandurilor internaţionale şi îl pot folosi în comparaţii şi rapoarte.

Date Facebook Insights Integrate – Acum clienţii Facebrands PRO au posibilitatea de a urmări datele oferite de Facebook Insights direct în Facebrands PRO, pentru toate paginile pe care le gestionează.

Export PNG şi CSV pentru toate graficele Facebrands PRO, pe lângă posibilitatea exportării unei comparaţii între două sau mai multe pagini în format Microsoft Powerpoint.

Link Stats 2.0 – Acum pot fi urmărite mult mai multe link-uri, pot fi salvate, şterse şi adăugate mai multe odată, pentru a urmări cât mai uşor toate link-urile din orice campanie.

Ionuţ Oprea, managerul agenţiei STANDOUT, a declarat: „Acum Facebrands PRO este cu adevărat un instrument complet, pentru ca îţi permite să faci totul de aici: publici conţinut pe paginile de Facebook pe care le administrezi, urmăreşti rezultatele tale şi ale concurenţei, primeşti alerte când se întâmplă ceva important, ai rapoarte zilnice pe email, înveţi din toate astea ce merge şi ce nu şi aplici in fiecare zi.”