Cosmote sărbătoreşte Ziua Siguranţei pe Internet cu o campanie naţională

⇣ Sari la articol

Cosmote România a anunţat astăzi o campanie naţională pentru protejarea copiilor şi a tinerilor împotriva conţinutului digital neadecvat cu ocazia Zilei Siguranţei pe Internet.

Campania este parte a angajamentul Cosmote România de a îmbunătăţi dimensiunea socială şi de mediu în care operează şi în calitate de membru responsabil al societăţii.

Cosmote România va lansa o campanie complexă de comunicare pentru a le transmite copiilor şi părinţilor gradul de cunoaştere al pericolelor prezentate de utilizarea internetului. Campania ţinteşte atât audienţe interne cât şi externe. Astfel, 60,000 de exemplare ale broşurii „Cum să-ţi protejezi copiii de pericolele internetului” vor fi disponibile în magazinele Cosmote şi Germanos, şi vor fi de asemenea distribuite în şcolile din 13 oraşe şi la evenimente corporatiste. În plus, compania va derula o campanie în online şi print.

Ziua Sigurantei pe Internet este parte a programului Safer Internet Plus promovat de Comisia Europeană. În anul 2007, Cosmote România a adoptat Codul de Conduită privind siguranţa pe internet. Acest cod este o formă de reglementare proactivă, menită să stabilească principalele direcţii şi principii pentru oferirea de conţinut mobil sigur.

Grupul Cosmote este, de asemenea, partener al unor iniţiative similare în Grecia şi Bulgaria, unde subsidiarele locale au dezvoltat o serie de mecanisme de control parental al accesului la servicii mobile, menite să protejeze tinerii de vizualizarea de conţinut dedicat adulţilor.