Orange România sprijină abonaţii şi clienţii PrePay afectaţi de zăpadă

⇣ Sari la articol

Orange oferă 200 de minute în reţea şi 10 minute în afara reţelei, valabile timp de o săptămână, pentru clienţii PrePay şi  o amânare a termenului de plată de 7 zile pentru facturile Orange pentru abonaţii din 20 de judeţe afectate de zăpadă.

Orange este alături de persoanele din zona rurală din cele 20 de judeţe din ţară ce au primit, în cursul zilei de duminică, 12 februarie 2012, avertizarea de cod portocaliu emisă de Administraţia Naţională de Meteorologie.

Clienţii PrePay, din judeţele Caraş-Severin, Gorj, Mehedinţi, Dolj, Olt, Vâlcea, Argeş, Teleorman, Dâmboviţa, Giurgiu, Călăraşi, Ialomiţa, Buzău, Galaţi, Vrancea, Prahova, Brăila, Ilfov, Tulcea, Constanţa, vor primi 200 de minute în reţea şi 10 minute în afara reţelei, valabile timp de o săptămână, pentru a putea comunica cu familia sau cu prietenii, în cazul în care creditul lor s-a epuizat. De asemenea, abonaţii, persoane fizice şi juridice, din judeţele respective vor beneficia de o amânare a termenului de plată de 7 zile pentru facturile Orange.

Orange România va pune la dispoziţie 1000 de telefoane mobile dotate cu cartele PrePay, ce vor fi distribuite persoanelor din zonele rurale aflate sub alerta codului portocaliu cu ajutorul autorităţilor.

În plus, Orange România se alătură campaniei de ajutorare demarate de Crucea Roşie. Astfel angajaţii companiei vor colecta alimente neperisabile, apă şi obiecte de prim-ajutor ce vor fi distribuite de Crucea Roşie în zonele afectate. De asemenea, Orange România va dona suma de 5000 euro către Crucea Roşie care organizează campania „Apel pentru persoanele izolate de zăpadă”.