Un magazin din Brazilia ce aparţine companiei C&A a decis să profite de popularitatea reţelei de socializare Facebook. Un nou sistem numit Fashion Like prezintă numărul de like-uri pe care le-a acumulat un articol de îmbrăcăminte pe pagina oficială de Facebook.
Pe umeraşele articolelor de îmbrăcăminte dintr-un magazin C&A din Brazilia apare un ecran digital ce postează în timp real numărul de like-uri pe care le-a primit tricoul sau geaca respectivă. Astfel, vizitatorii magazinului au posibilitatea să decidă pe bază de popularitate ce să-şi achiziţioneze. Ideea e că numărul de like-uri reprezintă părerea pozitivă a mai multor oameni, ceea ce rezultă într-un sentiment de încredere faţă de calitatea produsului.
E greu de estimat dacă această metodă va da roade. În orice caz, e un sistem destul de interesant pentru persoanele care nu ştiu cum să se îmbrace.
Urmăreşte mai jos un clip în portugheză ce prezintă conceptul de Fashion Like: