RCS & RDS a anunţat astăzi un nou serviciu pentru clienţii care doresc să-şi primeasca factura pe internet. Serviciul “F@ctura mea Digi” aduce beneficii suplimentare abonaţilor care îl activează, comparativ cu factura în format print.
Factura online poate fi primită de abonat pe e-mail sau poate fi vizualizată în contul său de client de pe site-ul companiei. În cazul în care nu are un cont de client, abonatul şi-l poate creea pe baza numărului de contract şi a CNP-ului său. Clientul primeşte factura imediat ce a fost emisă, o poate salva pe PC, pe laptop şi o poate vizualiza oricând doreşte. Pentru abonaţii serviciilor de telefonie fixă şi mobilă, Digi Tel şi Digi Mobil, “F@ctura mea Digi” cuprinde şi desfăşurătorul tuturor convorbirilor telefonice.
Un avantaj suplimentar al facturii online este accesul 24 din 24 la informaţiile din factură. În cazul în care clientul optează să vizualizeze factura în contul de client, el este notificat pe e-mail de fiecare dată când i se emite factura.
Serviciul “F@ctura mea Digi” este disponibil atât pentru persoane fizice cât şi pentru persoane juridice şi poate fi activat prin oricare dintre următoarele modalităţi:
– în contul de client, de pe site-ul companiei
– telefonic, la 03xx.400.414 (xx reprezintă prefixul judeţului de apelare) – de către persoanele fizice şi la 031.400.6500 – de către persoanele juridice
– în punctele de prezenţă RCS & RDS.
Pentru activarea F@cturii Digi în contul de client de pe site-ul companiei, nu sunt necesare date suplimentare (în afară de cele necesare creării contului, în cazul în care abonatul nu are cont -număr contract, CNP, nume, prenume).
În Contul Digi, clientul beneficiază suplimentar de posibilitatea de a plăti factura direct, cu card Visa sau Mastercard, modalitate de plată care îi asigură confirmarea imediată a plăţii (maxim 30 minute). De asemenea, utilizatorul contului Digi poate folosi serviciul Direct Debit (factură recurentă), prin care îşi poate seta plata automată lunară a facturii.