Românii preferă un televizor “social” cu acces la internet

⇣ Sari la articol

Conform unor estimări realizate de lanţul de magazine Flanco, românii vor opta în viitor pentru achiziţionarea unui televizor de tip “social”. Dispozitivul ce va ajunge în aproximativ 5 ani pe primul loc în topul preferinţelor la capitolul televizoare, oferă acces la internet şi, evident, la reţele de socializare.

Conform portretului realizat de către reprezentanţii companiei, cumpărătorul român petrece peste 4 ore zilnic în fața televizorului, dar este, în acelaşi timp, și pasionat de prezența în rețelele sociale, alocând în medie, peste 4 ore navigării pe internet.

Conform statisticilor, în România există circa 5 milioane de conturi Facebook și 50.000 de conturi Twiter, iar majoritatea utilizatorilor acestor reţele sunt și primii care adoptă tehnologia social TV. Accesul la servicii disponibile până acum doar prin intermediul PC-ului deschide apetitul românilor pentru acest segment de televizoare.

Astfel, dacă în 2010 segmentul de social TV era aproape inexistent, evoluţia televizoarelor cu tehnologie de conectivitate la Internet a fost puternic vizibilă în piaţă în 2011, cota acestui segment înregistrând în anul 2012 valoarea de aproximativ 15%, în piaţa televizoarelor cu ecran plat.

Cei de la Flanco declară că într-un an, trei din zece televizoare vândute vor fi de tip „Social TV”.

Konika Minolta - Mobotix 7

Articole asemanatoare