comScore: Peste 5 trilioane de materiale publicitare afişate în mediul on-line în 2012

Scris de | 15 februarie, 2013
comScore: Peste 5 trilioane de materiale publicitare afişate în mediul on-line în 2012

comscoreCompania de market research comScore a prezentat cel mai recent raport Digital Future In Focus, ce analizează datele publicitare din mediul on-line din 2012. Agenţiile specializate de publicitate au publicat peste 5 trilioane de materiale pe internet în Statele Unite ale Americii.

În ultimul trimestru din 2012, aproximativ 1.439 de materiale publicitare au fost postate în mediul on-line, o creştere modestă faţă de Q4 2011, când numărul s-a ridicat la 1.361. Din păcate pentru companiile care investesc în acest mediu, din zece mesaje postate, trei nu sunt vizualizate niciodată de către utilizator.

Printre companiile care au publicat cele mai multe materiale publicitare pe site-urile americane se numără operatorul de telefonie mobilă AT&T, Microsoft, eBay, Verizon şi Disney.

În Statele Unite ale Americii, cea mai accesată pagină din luna decembrie a fost Google, cu peste 191 milioane de vizitatori unici.

Etichete: , , , , , ,