Toshiba în 2013: Noi modele de ultrabookuri şi televizoare sosesc pe piaţa locală

⇣ Sari la articol

LucianCondruzAm discutat despre inovaţiile Toshiba în materie de Ultrabook-uri şi HDTV-uri, precum şi despre prezenţa în creştere a companiei pe piaţa locală cu Lucian Condruz, Country Manager Toshiba Romania.

connect: Cum a arătat în 2012 piaţa de Ultrabook-uri? Care sunt planurile pentru 2013?

Lucian Condruz: Toshiba este unul dintre producătorii implicaţi activ în dezvoltarea continuă a conceptului Ultrabook. Drept dovadă, anul trecut, Toshiba Portege Z830 a fost cel mai vândut Ultrabook din România. Ne dorim ca la sfârşitul anului 2013 să fim din nou în fruntea clasamentului, mai ales că avem multe surprize pentru utilizatorii români.

În plus, 2013 este anul în care Intel va lansa a patra generaţie de procesoare Intel Core, “Haswell”. Ultrabook-urile Toshiba care vor integra aceste procesoare vor fi mai performante şi vor avea o autonomie mai mare.

connect: Este touchscreen-ul o necesitate?

Lucian Condruz: Este clar un trend cu o rată foarte mare de adopţie. Ce procent din această rată de adopţie este necesitate şi cât este factorul de hipsterizare, numai timpul o va spune. Dar este clar că pe viitor vom asista la mai multe produse cu touch, mai multe produse hibride, iar în câtiva ani va fi greu să faci o distincţie clară între o tabletă, laptop sau ultrabook.

Vom continua în 2013 seria de lansări de Ultrabook-uri cu ecran tip touchscreen – componentă cheie a experienţei cu Ultrabook-ul. De asemenea, vom aduce în zona de echipamente B2B produse Windows 8 cu touch care vor avea şi o importantă componentă de productivitate şi securitate.

connect: Utilizatorii din România asociază brandul Toshiba doar cu laptop-uri. Ce ne puteţi spune despre experienţa companiei Toshiba ca şi producător de televizoare?

Lucian Condruz: Încă din 1939 Toshiba dezvoltă în Japonia categoria de televizoare. În 1960 am fost prima companie japoneză care a dezvoltat un televizor color. Acesta consuma 380W şi cântărea 88kg, fiind considerat la acea vreme unul dintre cele mai performante produse. Preţul echipamentului era de 520000 de yeni. În 2010 am comercializat primul LCD TV 3D din lume care nu avea nevoie de ochelari pentru vizualizarea conţinutului 3D. De asemenea, am fost primul brand ce a lansat televizoare cu rezoluţii înalte de 4K.

Suntem un brand ce impune trenduri. Folosim întotdeauna cele mai noi tehnologii şi ţinem mereu cont de cerinţele utilizatorilor. Produsele noastre răspund cererii venite din partea consumatorilor de tehnologie.

connect: Este Romania o ţară focus pentru vânzarea de televizoare Toshiba?

Lucian Condruz: Piaţa de IT şi de Consumer Electronics din România este una dintre cele mai dinamice din regiune. Românii sunt pasionaţi de tehnologie, sunt avizaţi, şi sunt mereu în căutarea de produse noi şi performante. De aceea, în 2013, ne vom concentra pentru a aduce pe piaţa locală cât mai multe modele, atât entry cât şi middle-high. Piaţa de televizoare este într-o continuă creştere şi credem cu tărie că funcţiile şi caracteristicile de ultimă generaţie pe care le folosim atunci când dezvoltăm o serie nouă de televizoare ne recomandă. România va fi o ţara focus pentru Toshiba pentru vânzarea de televizoare, iar brandul Toshiba va fi din ce în ce mai recunoscut şi pe această categorie de produs.