Lenovo a vândut 75 de milioane de smartphone-uri și anunță venituri în creștere

Compania a vândut un volum record de PC-uri, vorbim de 60 de milioane de unități, păstrând poziția de lider pe piața globală (de 8 trimestre ocupă locul 1).

⇣ Sari la articol
Lenovo a vândut 75 de milioane de smartphone-uri și anunță venituri în creștere

Lenovo Group a anunțat astăzi veniturile realizate pentru ultimul trimestru din 2014 și întreg anul fiscal, încheiat la 31 Martie 2015. Astfel, pentru întreg anul 2014, veniturile companiei au fost de 46,3 miliarde de dolari, vorbim de o creștere de 20 de procente, față de anul anterior.Yang YuanqingCompania a vândut un volum record de PC-uri, vorbim de 60 de milioane de unități, păstrând poziția de lider pe piața globală (de 8 trimestre ocupă locul 1). Pe partea de smartphone-uri, Lenovo a vândut 76 de milioane de unități (locul 3 la nivel global), respectiv 12 milioane de tablete.lenovoDivizia de mobile a companiei, care include device-uri semnate Motorola și Lenovo, tablete Android și TV-urile smart, a realizat venituri de 2,8 miliarde de dolari. Pe partea de vânzări de smartphone-uri, Lenovo ocupă în continuare poziția a treia la nivel global, cu 18,7 milioane de unități comercializate în trimestrul 4 din 2014, respectiv 76 milioane de unități livrate în întreg anul fiscal 2014/2015. Pentru întreg anul trecut (include și două trimestre, cu contribuție directă de la produsele semnate Motorola), Lenovo a acumulat 59 de procente pe piața din China (ca și volum de unități), în timp ce pe celelalte piețe, compania a înregistrat o creștere de 450 de procente, cu 31 de milioane de dispozitive livrate.lenovoÎn ceea ce privește tabletele, Lenovo a livrat 12 milioane de unități, înregistrând o creștere anuală de 26 de procente și o cotă de piață globală de 5,1%. Motorola a contribuit cu mai multe de 7,8 milioane de unități la veniturile companiei, consemnând o creștere de 23,6% și totalizând venituri de 1,8 miliarde de dolari (în cadrul diviziei Mobile). Produsele semnate Motorola au reintrat în luna ianuarie pe piața din China, iar compania Lenovo crede că acestea vor deveni profitabile în mai puțin de 4-6 trimeste.