Grupul Lenovo a anunțat rezultatele obținute în al doilea trimestru fiscal, încheiat la 30 septembrie 2017. Veniturile companiei au crescut cu 5% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior și cu 18% față de primul trimestru fiscal, la 11,8 miliarde USD. Toate cele trei segmente de business ale companiei, respectiv centre de date, dispozitive mobile și PC-uri și dispozitive inteligente, și-au majorat veniturile comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce demonstrează că execuția puternică a strategiei Lenovo bazată pe trei valuri generează rezultate îmbunătățite constant la nivelul portofoliului său. În al doilea trimestru fiscal, profitul înainte de impozitare a crescut cu 104 milioane USD, o revenire semnificativă față de pierderea raportată în trimestrul anterior.
Include smartphone-urile Moto și Lenovo și a obținut o ușoară creștere a veniturilor față de aceeași perioadă a anului anterior și un avans solid de 19% față de trimestrul precedent, datorită succesului obținut cu smartphone-urile Moto și în contextul în care acesta este al treilea trimestru de creștere consecutiv. Ambele modele Moto G și Moto E au raportat o creștere semnificativă a cererii de la an la an, în vreme ce activarea Moto Z a crescut cu 18% comparativ cu trimestrul anterior. Rata de atașare a Moto Mods s-a îmbunătățit, ajungând la 37 de procente, cu 30% mai mare față de trimestrul anterior.
Și grupul de business PC and Smart Devices (PCSD) al Lenovo a înregistrat o creștere impresionantă a veniturilor de la an la an, de șapte procente, în urcare cu 20% față de trimestrul anterior, ajungând la 8,4 miliarde USD. Prețul mediu de vânzare al produselor PCSD a urcat cu șase procente față de aceeași perioadă a anului anterior, pe măsură ce Lenovo a continuat să se axeze pe inovație și pe un portofoliu de produse de mai mare valoare, precum și pe reducerea accentului pus pe ofertele de valoare mică.