eMAG Marketplace țintește 40.000 de selleri

• De la începutul anului 2020, numărul sellerilor noi care se înscriu în platformă a crescut cu 40% comparativ cu perioada anterioară

Scris de | 10 iunie, 2020
eMAG Marketplace țintește 40.000 de selleri

eMAG Marketplace a atras, în prezent, peste 20.000 de IMM-uri care și-au dezvoltat afacerile accesând un nou canal de vânzare local și internațional, în contextul creșterii accelerate a economiei digitale. Până la finalul anului, eMAG estimează că vor fi 40.000 de selleri înregistrați în platformă în toate țările, care vor beneficia de investiții în tehnologie, programe de învățare și dezvoltare și instrumente cu rol de stimulare a antreprenorialului online. Datele au fost prezentate în cadrul celui mai mare eveniment de ecommerce din regiune, Seller’s Day, care a reunit peste 3000 de selleri din 25 industrii, cu o cifră de afaceri cumulată de 7 miliarde de euro, într-o platformă virtuală utilizată în premieră în România.

„România are un potențial enorm de creștere economică, susținut prin dezvoltarea economiei digitale. Această componentă aduce valoare adăugată ridicată, are o dezvoltare importantă pe orizontală și construiește generația viitoare de antreprenori. Modelul de business Marketplace accelerează tot acest proces, dezvoltă antreprenorialul online și susține migrarea companiilor către economia digitală”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Volume în creștere cu 44% în 2019

În 2019, clienții eMAG au achiziționat 13 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 44% mai mult comparativ cu anul precedent, livrând peste 8 milioane de comenzi. De asemenea, vânzările celor peste 2000 mii de producători, întreprinderi sociale și ONG-uri înscrise în programul Deschide România au crescut cu 20% în 2019 comparativ cu 2018. Programul va fi extins și va include noi beneficii pe parcursul acestui an.

Categoriile de produse cu cele mai mari creșteri în 2019 față de anul precedent au fost:

Do it Yourself – creștere cu 76%

Home & Deco – creștere cu 51%

Fashion & Beauty – creștere cu 49%

Sport & Outdoor – creștere cu 37% 

Etichete: