Allview anunță un profit de 11% în 2019

Consolidarea businessului a fost suținută și de vânzările înregistrate pe piețele externe, în creștere cu 58% față de anul precedent, acestea ajungând la valoarea de 5,3 milione lei.

⇣ Sari la articol
Allview anunță un profit de 11% în 2019

Compania Visual Fan S.R.L., deținătoarea brandului Allview, s-a aliniat trendului ascendent al pieței și a raportat pe 2019, un profit net de 1,8 milioane lei, în creștere cu 11%, în vreme ce veniturile au depășit 86 de milioane lei, înregistrând un avans de 14% față de 2018. Rezultatele financiare pozitive înregistrate de Allview în anul 2019 s-au datorat în mare parte eforturilor de eficientizare a operațiunilor, implementării unei noi strategii de dezvoltare concentrată pe clienți, precum și gestionării optime a portofoliului de produse. Printre proiectele de referință ale anului se numără: lansarea noii generații de smartphone-uri Soul X6, dezvoltarea liniei de asamblare și penetrarea pieței de smart tv-uri cu sistem de operare Android TV și Google Assistant integrat, precum și extinderea liniei de tablete interactive cu diagonale mari (17”) și introducerea unei noi game de notebook-uri ultramobile cu procesoare Qualcomm și sistem de operare Windows.Previziuni pentru 2020

Pentru anul 2020 compania previzionează continuarea creșterii, în ciuda efectelor temporare produse de pandemie. Deși prima jumătate a anului, a adus o scădere a veniturilor de aproximativ 5% – cu precădere în perioada stării de urgență, compania brașoveană estimează că până la finele anului, va recupera decalajul și va înregistra o creștere cu peste 10% YoY pe divizia IT&C.„Rezultatele financiare pozitive realizate de Allview în 2019 sunt o reușită și ne confirmă strategia adoptată, cu atât mai mult cu cât creșterea înregistrată s-a plasat peste nivelul estimărilor inițiale. În cei peste 15 ani de activitate, compania a dezvoltat continuu portofoliul de produse, deținând mereu un rol de pionierat la nivel local. Astfel, ne dorim să devenim lideri pe piața de Smart TV-uri cu Android TV și Google Assistant integrat. La nivel global, s-a observat în ultimii ani o scădere pe piața tabletelor, iar din estimările de la finele lui 2019 se preconiza păstrarea aceluiași trend și pentru 2020. Sub contextul pandemic au apărut modificări ale tendințelor de consum, iar acum segmentul tabletelor se află în continuă creștere. Avantajul Allview este reprezentat de consecvența pe această grupă de produse, întrucât ne-am menținut permanent parteneriatele externe pentru a putea răspunde cerințelor pieței indiferent de direcțiile spre care ne îndreptăm. Chiar dacă în primul semestru al anului 2020, am înregistrat o scădere a vânzărilor, în principal datorită lockdown-ului, începând cu luna iulie am intrat pe un trend ascendent și avem toate motivele să credem că acesta se va menține până la final de an.” a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview.

Articole asemanatoare