Vodafone România anunță rezultatele financiare în Q3 2020: La ce bază de clienți a ajuns compania

Scris de | 18 noiembrie, 2020
Vodafone România anunță rezultatele financiare în Q3 2020: La ce bază de clienți a ajuns compania

Vodafone România anunță principalele rezultate financiare pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020, potrivit rezultatelor raportate de Vodafone Group Plc.

Vodafone România continuă să înregistreze performanțe bune, în ciuda contextului dificil din trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020.

Veniturile din servicii se află la valoarea de 195,1 milioane de euro și continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială. În comparație cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 2.3%.

Baza de clienți a Vodafone România a atins valoarea de 10,798,349 clienți la 30 septembrie 2020.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: „În trimestrul precedent, ne-am concentrat și mai mult pe contribuția adusă pentru reducerea decalajului digital, care are consecințe dramatice în domenii cheie, precum educația, ce pot fi văzute acum atât de clar în contextul pandemic în care ne aflăm. Fiecare elev trebuie să aibă acces la instrumentele necesare, astfel încât să poată beneficia de educație digitală și ne angajăm să facem acest lucru posibil. Este nevoie de mult efort, dar cred că dacă acționăm împreună putem realiza lucruri grozave.

Sprijinul nostru pentru educație a cuprins mai multe inițiative în ultimele luni. Prin campania „Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă”, am reușit să ajungem la o sumă de aproape 200.000 de euro, cu sprijinul Fundației Vodafone România care a dublat donațiile strânse. Aceste fonduri sunt utilizate pentru noii beneficiari ai programului educațional „Școala din valiză”, care vor avea astfel tablete și servicii de comunicații care să le permită să continue să învețe.

În acest trimestru, am marcat o nouă etapă în călătoria noastră de a deveni un operator convergent prin lansarea serviciului inovator Vodafone TV și a noilor oferte de servicii fixe și mobile. Acum, românii au posibilitatea de a se bucura de cea mai extinsă grilă de programe TV lineare și de cea mai cuprinzătoare librărie video on demand prin intermediul primului mediabox 4K de pe piață.

Clienții pot beneficia de o interactivitate perfectă între dispozitive, ceea ce asigură utilizatorilor flexibilitate și o adevărată experiență multi-ecran, dar și funcții avansate care le permit să aleagă când și unde să vizioneze programele lor preferate sau să controleze conținutul pe care îl urmăresc, inclusiv emisiuni TV live.

Ne vom continua misiunea de a contribui la dezvoltarea României digitale și de a crea un viitor mai bine conectat și mai rezilient. Personal, consider că toată lumea, de la companii până la autorități, trebuie să continue să acționeze cu determinare pentru a depăși această criză pandemică și să lucreze împreună pentru a reconstrui România”.

Etichete: , ,