Mercusys extinde garanția produselor sale la trei ani

Scris de | 20 aprilie, 2021
Mercusys extinde garanția produselor sale la trei ani

Perioada de garanție a produselor distribuite de Mercusys prin intermediul parteneilor crește la 3 ani pentru toate produsele achiziționate după 01.01.2021 și 2 ani pentru toate produsele achiziționate înainte de 01.01.2021.

Decizia de extindere a garanției produselor a fost luată pentru a oferi tuturor utilizatorilor o protecție cât mai bună a produselor cumpărate și reflectă încrederea pe care Mercusys o are în calitatea dispozitivelor oferite. Astfel, fiecare client se poate bucura de produse mai mult timp și poate fi sigur că experiența oferită de echipamentele sale este una foarte bună. 

„Ne dorim ca atunci când unul dintre produsele noastre este achiziționat, utilizatorul să se bucure de o experiență desăvârșită. Avem încredere în calitatea produselor noastre și vrem să le oferim clienților aceeași siguranță prin extinderea perioadei de garanție, asigurându-i că experții Mercusys se află mereu la dispoziția lor, în așa fel încât să beneficieze de asistență și consiliere de specialitate oricând au nevoie”, a delclarat Newman Wang, reprezentant Mercusys în România.

Printre produsele comercializate de Mercusys în România se numără sisteme mesh, routere, range extendere, adaptoare powerline, switch-uri SOHO și adaptoare.

Compania oferă utilizatorilor servicii de suport tehnic în limba română, acolo unde aceștia pot semnala orice fel de situații referitoare la echipamentele de rețea Mercusys, atât prin intermediul unei linii de apeluri telefonice dedicate, cât și prin email. Serviciul este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 – 19:30, la numărul de telefon 0311.019.018, acolo unde specialiștii Mercusys cu experiență în domeniul rețelisticii vor oferi informații tehnice despre produse și vor asigura asistență pentru instalarea dispozitivelor sau configurarea rețelelor casnice.

Etichete: , , ,