Flora Fantasy – experiența imersivă de la Gucci pentru lansarea noului parfum (P)

Scris de | 21 decembrie, 2021
Flora Fantasy – experiența imersivă de la Gucci pentru lansarea noului parfum (P)

Nu e un secret faptul că Gucci este una dintre cele mai excentrice case de fashion din lume, cu prezentări de fashion fabuloase și colecții pline de lux, extravaganță și fantezie. Anul acesta a sărbătorit cea de-a 100-a aniversare, sub viziunea directorului de creație Alessandro Michele, care și-a dorit în ultimii ani să combine într-un mod absolut aparte trecutul și prezentul brandului, pentru a spune povești despre viitor.

Anul acesta, pentru a celebra lansarea noului parfum, Gucci Flora, celebra casă de fashion a creat o experiență imersivă numită “Flora Fantasy” care oferă utilizatorilor posibilitatea de a descoperi atât produsul, cât și povestea din spatele acestuia și chiar și ingredientele din care a fost creat. O data accesată, Gucci te transpune într-un cadru animat, care te plimbă printr-un univers fantasy, animat. Nu este greu de spus că inspirația pentru acest metavers este luată din anime-urile japoneze, pline de elemente colorate si vesele. Sticla de parfum este elementul central, alături de pisici pufoase, cățeluși si iepuri albi. Flora Fantasy poate fi accesată prin intermediul aplicației Gucci. 

Flora Fantasy a fost creată de către AQuest, un studio de producție din Italia care combină creativitatea cu tehnologia pentru a crea experiențe digitale, precum realitate augmentată, realitate virtuală, campanii de advertising sau producții video, menite să conecteze brandurile cu publicul acestora de pe tot mapamondul într-o manieră unică.

Odată cu evoluția tehnologică, și lumea fashionului a suferit o adevărată transformare, tot mai multe branduri folosindu-se cât de mult posibil de acest tool pentru a-și dovedi creativitatea și promova identitatea stilistică. Spre exemplu, in ultimii ani, Gucci a ales să ofere fanilor casei posibilitatea de a proba virtual ultimele colecții prin intermediul VR-ului. Astfel, poți vedea într-o clipă cum ai arăta purtând ultimele modele de piese vestimentare, celebrii sneakersi, ceasurile unicate si bineînțeles, iconicii ochelari de soare.

Descoperă ultima colecție de ochelari de soare și rame de vedere GUCCI, disponibilă acum pe koptic.ro, House of Luxury Eyewear.

K OPTIC, singurul site din România dedicat 100% ochelarilor de designer, reprezintă o incursiune în lumea luxului, un loc în care toate colecțiile de ochelari sunt aliniate cu calendarul mondial de fashion, și respectă totodată ADN-ul fiecărui brand din portofoliu: Gucci, Cartier, Saint Laurent, Montblanc, Alexander, Balenciaga, Bottega, Boucheron, Chloé, Dunhill și Cazal.

Etichete: , , , , ,