New Balance se pregătește pentru intrarea în Metaverse și NFT Venture

Scris de | 2 februarie, 2022
New Balance se pregătește pentru intrarea în Metaverse și NFT Venture

 

Mărcile înregistrate sub umbrela Virtual Goods, care aparțin companiei mamă New Balance, se pregătesc de următorul pas. După ce Adidas și Nike au intrat deja puternic în Metaverse, producătorul de pantofi sport New Balance pare să se pregătească să lanseze articole virtuale legate de produsele sale. Firma a depus trei cereri de mărci înregistrate la Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite (USPTO), care descriu „bunuri virtuale descărcabile”, acestea inclzând „încălțăminte, îmbrăcăminte, genți de sport, echipamente sportive și accesorii pentru utilizare în lumea online”.

 

Brandul american de încălțăminte sport și îmbrăcăminte, înființat în 1906, New Balance, își arată interesul pentru bunurile virtuale, potrivit documentelor recente ale mărcii sale comerciale Virtual Goods. Compania cu sediul în Boston urmărește precum rivalii de la Nike și Adidas să intre în industria articolelor din Metaverse, a jetoanelor nefungibile (NFT) și a tehnologiei blockchain. Avocatul pentru mărci comerciale Josh Gerben de la Gerben Intellectual Property a descoperit dosarele care au fost înregistrate la 13 ianuarie 2022.

 

Nike și Adidas sunt cu câțiva pași înainte când vine vorba de jocul din Metaverse. Adidas a încheiat recent un parteneriat cu The Sandbox, Coinbase și creatorii Bored Ape Yacht Club (BAYC). Nike a încheiat recent un parteneriat cu Roblox, a depus brevete legate de Metaverse și a achiziționat startup-ul NFT RTFTK Studios pentru a „furniza obiecte de colecție de ultimă generație”. Deci, vom avea ce purta în lumea virtuală, indiferent de gusturi și opțiuni.

Etichete: , ,