O să poți comanda în curând McDonald’s direct în Metaverse

 

Indiferent dacă îți place sau nu, McDonald’s pare a fi cel mai recent dintr-un șir de mărci care se extind în Metaverse, lumea virtuală, conectată, care simulează senzația interacțiunilor față în față. Gigantul fast-food a solicitat 10 mărci comerciale care își exprimă interesul de a aduce atât McDonald’s, cât și McCafé în acest domeniu.

 

Încercările companiei privind mărcile comerciale includ dosare pentru „produse alimentare și băuturi virtuale” descărcabile – care, da, pot include jetoane nefungibile, un „restaurant virtual”, „servicii de vânzare cu amănuntul online” și „concerte virtuale și alte evenimente virtuale”. Această mișcare intrigantă a fost observată pentru prima dată de avocatul de mărci comerciale Josh Gerben, a cărui firmă de avocatură caută noi cereri de mărci înregistrate în fiecare zi.

Dacă aveți nevoie de un burger fizic pentru a fi mulțumit, nu vă faceți griji. McDonald’s pare să exploreze, de asemenea, legând unele elemente fizice în restaurantul și serviciile virtuale și a depus cereri de marcă comercială și pentru acestea. Restaurantul virtual, de exemplu, ar putea sprijini livrările la domiciliu în afară de servirea meselor fictive.

 

„Gândește-te așa… ești în Metaverse și îți este foame. Nu trebuie să dai jos căștile. Intri într-un McDonald’s și plasezi o comandă. Ajunge la ușa ta puțin mai târziu”, a explicat Gerben.

Avocatul a declarat pentru Forbes că Oficiul american de brevete și mărci comerciale ar avea puține motive să respingă aceste încercări. De asemenea, se estimează că aprobarea ar trebui să dureze opt până la nouă luni.

Este posibil ca lanțul să se protejeze doar pentru a se asigura că niciun terț nu deschide francize false online, având în vedere că a inspirat unele proiecte cripto neafiliate (inclusiv un „Grimacecoin” și NFT-uri pentru cererile de angajare McDonald’s). La urma urmei, unele mărci au întârziat puțin în a-și proteja mărcile comerciale în Metavers; Hermès, unul, se luptă acum împotriva unui artist din cauza MetaBirkins populare, dar neautorizate.

Cu toate acestea, Gerben știe că acesta este un semn al direcției naturale pe care o iau marile mărci. El crede că vor trebui să ajungă din urmă sau riscă să-și piardă relevanța.

„Cred că veți vedea toate mărcile la care vă puteți gândi să facă aceste dosare în următoarele 12 luni”, a spus Gerben pentru Forbes. „Nu cred că cineva vrea să fie următorul Blockbuster și să ignore complet o nouă tehnologie care urmează să aibă succes pe scară largă”.

Dacă totul merge bine pentru mamutul fast-food, M-ul descris în Arcele de Aur ar putea fi reprezentat și în Metaverse.