Netflix colaborează cu Microsoft pentru a crea noile abonamente cu reclame

Scris de | 15 iulie, 2022
Netflix colaborează cu Microsoft pentru a crea noile abonamente cu reclame

Începutul de an a fost unul cu probleme pentru Netflix, între sutele de mii de abonaţi pierduţi şi fenomenul de Password Sharing, care în continuare provoacă pierderi de miliarde de dolari companiei. În acelaşi timp gigantul american caută şi o metodă de a ne oferi abonamente mai ieftine… cu reclame. Acum şi Microsoft a intrat pe fir.

Netflix a anunţat că Microsoft îi este „partener de vânzări şi de tehnologie de avertising”, făcându-i pe mulţi să se gândească la o preluare. Greu de crezut, de vreme ce Microsoft a preluat nu cu mult în timp în urma Activision-Blizzard, cheltuind 68 de miliarde de dolari. De această dată e doar un parteneriat, iar Microsoft se va ocupa de partea de advertising pentru noul abonament Netflix bazat pe reclame. Practic gigantul din Redmond îşi pune la dispoziţie platforma Microsoft Ads.

Marketerii care au nevoie să îşi promoveze produsele se vor conecta acolo şi vor avea Neflix ca platformă de afişare, cu un public premium. Marea provocare Netflix este de a transforma consumatorii casual, mai ales cei care îi căpuşează pe alţii cu Password Sharing în clienţi plătitori. Aparent abonamentul cu reclame ar sosi spre finalul acestui an. Sunt voci care afirmă că un astfel de abonament ar fi gratuit, iar altele care indică un preţ mai mic decât al celui mai ieftin abonament la ora actuală.

În România cel mai ieftin abonament este 7.99 euro, iar cel mai scump este 11.99 euro. Ştiu că în India se făceau teste cu abonamente Netflix doar pentru mobil, cu rezoluţie redusă şi alte limitări, la un preţ foarte mic.

Etichete: , , ,

Sursa: Phone Arena