Dyson a deschis în Capitală primul magazin de prezentare din România

Scris de | 5 august, 2022
Dyson a deschis în Capitală primul magazin de prezentare din România

Dyson a deschis în București primul magazin de prezentare din România, aflat în incinta AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din țară. Magazinul are o suprafață de 18 m2 și oferă clienților săi o gamă largă de produse din sfera igienizării locuinței, a purificării aerului și a îngrijirii părului.

În magazinul de tip pop-up, clienții pot vedea și testa o gamă variată de produse a brandului, inclusiv aspiratoarele verticale, produsele de îngrijire a părului și purificatoarele de aer, toate având la bază tehnologie de ultimă generație. Fiecare client care dorește să testeze și să interacționeze cu produsele Dyson este însoțit și îndrumat de personalul magazinului, special instruit să prezinte tehnologia Dyson și să ofere toate informațiile necesare despre caracteristicile fiecărui produs. Magazinul oferă vizitatorilor posibilitatea de a descoperi cele mai recente inovații ale companiei, precum integrarea tehnologiei laser în capătul de curățare al ultimelor modele de aspiratoare fără fir.

De asemenea, dispozitivele de stilizare a părului de la Dyson valorifică tehnologii precum controlul inteligent al căldurii, sau tehnologia Air Multiplier. Magazinul dispune și de purificatoare de aer, ce contribuie la crearea unui mediu mai sănătos la interior, prin detectarea și captarea particulelor ultra fine ce pot cauza alergii respiratorii. Dispozitivele Dyson sunt, de asemenea, certificate HEPA H13, poluanții fiind captați și reținuți în interior.

Magazinul Dyson se află la parterul centrului comercial AFI Palace Cotroceni, pe aleea Champs-Élysées, cu program de vizitare de duminică până joi, între orele 10:00-22:00 și de vineri până sâmbătă între orele 10:00 – 23:00. 

Dyson este prezent pe piața din România de la finalul anului 2019 cu o gamă diversă de produse, de la cele de îngrijire personală, până la aspiratoare și dispozitive de purificare a aerului. Lansarea magazinului în România este parte din strategia globală a brandului de a aduce în casele din întreaga lume tehnologia de ultimă oră pe care produsele sale o înglobează.

Etichete: , , ,