Fiasco-ul continuă pentru Humane și produsul său „revoluționar”, AI Pin. Compania a spus utilizatorilor să nu mai folosească cutia de încărcare care a venit cu broșa inteligentă – practic, să nu-și mai încarce device-ul cu aceasta. Motivul? Probleme cu o celulă de baterie de tip third-party, care „ar putea constitui o problemă de siguranță”, conform unui mail trimis de Humane clienților săi.
Compania spune că a „descalificat” furnizorul componentei respective și că este în căutarea unui înlocuitor. De asemenea, a specificat că AI Pin-ul în sine, Battery Booster-ul magnetic, care se atașează de device și covorașul de încărcare nu sunt afectate și pot fi folosite. Drept compensație, Humane oferă două luni gratuite ale serviciului său pe bază de abonament, care este necesar pentru majoritatea funcțiilor AI Pin-ului. Compania nu a spus dacă va oferi o cutie de încărcare care să o înlocuiască pe cea cu probleme, ci doar că va reveni cu mai multe informații după ce investighează problema.
Până acum, problema a fost comunicată doar via email, nu și pe site-ul Humane sau pe contul de social media al companiei. Humane specifică în mail-ul trimis că a descoperit problema în urma unei raportări a unei probleme de încărcare după folosirea unui cablu USB-C de tip third-party.