Analistul Jeffries, James Heaney, încurajează investitorii de la bursă să cumpere Netflix acum, când întreaga piață este în scădere. Acesta spune că se așteaptă la o nouă creștere a prețurilor abonamentelor, justificată de diversificarea conținutului pe care serviciul de streaming o pregătește pentru sfârșitul acestui an și începutul anului viitor, dar și de întoarcerea unor titluri cu greutate cu noi sezoane în 2024 și 2025.
Netflix pregătește conținut nou sub forma continuării unor seriale celebre și aducerea programelor sportive pe platforma sa
Conform Tipranks, care raportează asupra notei publicate de Heaney, din cauza faptului că Netflix urmează să introducă în oferta sa wrestling prin parteneriatul cu WWE, dar și meciuri de fotbal american din NFL în perioada Crăciunului, publicul din SUA ar putea fi nevoit să plătească mai mult pentru abonament. Scumpirea în alte regiuni ar putea fi însă susținută de seriale celebre care vor primi noi sezoane.
Recent, Netflix a dezvăluit că Squid Game, cel mai de succes serial din istoria companiei, se va întoarce pe 26 decembrie cu sezonul al doilea și că deja se lucrează la un al treilea sezon, ultimul, care va fi lansat abia în 2025. De asemenea, Stranger Things, un alt serial de mare succes de pe serviciul de streaming, se va întoarce în 2025 cu sezonul final.
Din fericire, în România am fost feriți de scumpirile pe care utilizatorii de Netflix din alte regiuni le-au întâmpinat de-a lungul ultimilor ani. Singura schimbare majoră a serviciului în România a fost limitarea partajării de conturi, și posibilitatea de a adăuga utilizatori contra-cost. În rest, abonamentele Standard și Premium au cam aceleași prețuri de la debutul serviciului la noi în țară, în timp ce abonamentul Basic chiar s-a ieftinit între timp. De asemenea, Netflix este unul dintre serviciile de streaming de filme și serial care nu oferă un abonament cu reclame în România, în timp ce Max, Disney și SkyShowtime au deja această opțiune.