Trendyol, platformă recent sosită în România, anunță prima sa campanie de Black Friday în regiune, care are loc între 5 și 10 noiembrie 2024. Compania spune că va avea reduceri de până la 80% la sute de mii de produse și aceasta va fi cea mai mare campanie din Europa Centrală și de Est, fiind incluse o mulțime de produse de modă pentru femei, bărbați și copii, încălțăminte, accesorii, beauty, dar și articole pentru casă. Va exista de asemena și o a doua campanie de reducere, în același timp cu Black Friday-ul internațional, între 26 noiembrie și 1 decembrie.
Campania Trendyol de Black Friday va include o selecție diversificată de branduri, atât din Turcia, cât și internaționale. Printre brandurile turcești bine-cunoscute se numără Koton, Penti, DeFacto, LC Waikiki, alături de branduri globale precum Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse sau Calvin Klein, dar și propriul brand al companiei, Trendyol Collection.
În plus, pentru utilizatorii nou-veniți în platformă, compania oferă și un cod promoțional de 30%, JUSTAPP30, pe care aceștia îl pot folosi exclusiv în aplicația de mobil Trendyol. De asemenea, voucherul este valabil o singură dată, se aplică la o selecție de produse, iar reducerea maximă este de 150 de lei.
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024, aceasta înregistrând cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 700.000 de clienți în România până în luna octombrie. De la lansarea pe piața locală, Trendyol a vândut pe plan local mai bine de 5 milioane de articole.