În cursul acestei veri, conținutul serviciului de streaming NASA+ va deveni accesibil pe Netflix în urma unui acord între cele două companii. Aici utilizatorii obișnuiți vor putea vedea live lansările de rachete și misiuni spațiale, dar și ieșirile în spațiu ale astronauților NASA de pe Stația Spațială.
NASA+ vine pe Netflix
NASA aduce serviciul de streaming live NASA+ pe Netflix. Pentru cei neinițiați, acesta este propria platformă de streaming a agenției spațiale americane. Conținutul va începe să fie introdus pe platformă mai târziu în această vară.
Prezența pe Netflix va fi rezervată evenimentelor live, NASA declarând că va fi folosită pentru a transmite în direct „lansări de rachete, ieșiri în spațiu ale astronauților, transmisiuni ale misiunilor și imagini live uluitoare ale Pământului de pe Stația Spațială Internațională”. NASA Plus transmite și documentare originale, dar se pare că nu fac parte din acord.
Prin intermediul acestui parteneriat, activitatea NASA în domeniul științei și explorării va deveni și mai accesibilă, permițând agenției să își sporească implicarea și să inspire un public global într-un peisaj media modern, unde Netflix ajunge la un public global de peste 700 de milioane de oameni. Eforturile mai ample ale agenției includ conectarea cu cât mai mulți oameni posibil prin intermediul materialelor video, audio, rețelelor sociale și evenimentelor live.
Scopul este simplu: să aducă entuziasmul descoperirilor, invențiilor și explorării spațiului agenției oamenilor, oriunde s-ar afla. Serviciul de streaming al agenției spațiale rămâne disponibil gratuit, fără reclame, prin intermediul aplicației NASA și pe site-ul web al agenției. „Legea Națională Aeronautică și Spațială din 1958 ne îndeamnă să împărtășim povestea noastră despre explorarea spațiului cu un public cât mai larg posibil”, a declarat Rebecca Sirmons, director general al programelor de streaming. Ea a continuat spunând că agenția se angajează să inspire noile generații „chiar din confortul canapelei sau din palma telefonului”.
Serviciul de streaming a câștigat aparent de patru ori mai multă audiență decât canalul tradițional de cablu al agenției de la lansarea sa în noiembrie anul trecut. „Într-un univers în care modul în care consumăm informații se schimbă rapid, acest serviciu ne ajută să inspirăm și să ne conectăm cu generația actuală de exploratori: Generația Artemis”, a declarat Marc Etkind de la Biroul de Comunicare al NASA.