Acer şi distribuitorul ELKOTech România au lansat campania “Acer ne invită să învăţăm în vacanţă!”, adresată companiilor partenere ELKOTech şi utilizatorilor care achiziţionează laptopuri de business Acer.
Astfel, la achiziţionarea unui laptop de business Acer din seriile TravelMate sau Aspire Timeline X, utilizatorii primesc cadou unul dintre cele patru titluri oferite în cadrul promoţiei: „Poziţionarea. Lupta pentru un loc în mintea ta” de Al Ries şi Jack Trout, “Diferenţiază-te sau mori” de Jack Trout, “Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului” de Al Ries şi Laura Ries şi “Vaca Mov” de Seth Godin.
De asemenea, în cadrul campaniei utilizatorii sunt încurajaţi să îşi spună părerea pe blogul http://acerteamro.blogspot.com/. Săptămânal, cea mai bună idee de diferenţiere şi creaţie este recompensată cu un netbook Acer Aspire One.
Cele patru titluri oferite sunt editate de către Brandbuilders, prima editura din România specializată în publicarea cărţilor de marketing şi advertising. Scopul campaniei este de a încuraja atât partenerii din lanţul de distribuţie a produselor Acer cât şi toţi ceilalţi tineri antreprenori din România, utilizatori de Acer, să caute în cărţile de business informaţii care îi pot ajuta în afacerea pe care o conduc.