COSMOTE a lansat o nouă platformă de comunicare pentru clienţii prepaid

Scris de | 24 august, 2010
COSMOTE a lansat o nouă platformă de comunicare pentru clienţii prepaid

Pentru a transmite mai puternic promisiunea brandului, COSMOTE România a lansat recent o nouă platformă de comunicare pentru a promova produsele sale adresate segmentului prepaid.

Deoarece tinerilor le place să petreacă cea mai mare parte din timpului lor liber afară din casă şi sunt mai degrabă orientaţi spre a ieşi în oraş, COSMOTE a creat o platformă de comunicare originală, cu un concept inedit, construind un spaţiu unic, Café 076, unde se întâmplă tot felul de lucruri interesante. În acest fel, COSMOTE are prilejul să se implice chiar mai mult în vieţile românilor, oferindu-le un loc comun cu care ei pot relaţiona, un loc unde distracţia se întâlneşte cu provocările zilnice.

Platforma de comunicare a fost dezvoltată în parteneriat cu Ogilvy România.

“ Cu această nouă platformă de comunicare, am ales să construim o locaţie nouă şi unică, creată special pentru a reflecta viaţa de zi cu zi a tinerilor care socializează cu prietenii lor. Cu un decor unic şi caractere recurente pentru toate reclamele, credem că brandul va câştiga chiar mai multă consistenţă iar publicul va răspunde pozitiv noilor noastre oferte”, a declarat Costas Kapetanopoulos, Marketing and Communication Director, COSMOTE România.

Etichete: , , , , , , , , , , ,