BenQ domină piaţa de proiectoare din România

Scris de | 17 mai, 2011
BenQ domină piaţa de proiectoare din România

BenQ a înregistrat o creştere cantitativă de 58% pe segmentul de proiectoare în primul trimestru al lui 2011, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Această evoluţie vine pe fondul creşterii pieţei de profil cu aproximativ 45%, dar şi pe fondul creşterii vânzărilor pe segmentele business şi educaţional.
“Evoluţia vânzărilor BenQ în zona de proiectoare în primul trimestru a lui 2011 este cu atât mai relevantă cu cât în urmă cu o lună raportam o creştere de 106% pe acelaşi segment în 2010, comparativ cu 2009. BenQ şi-a consolidat astfel poziţia de lider pe piaţa de profil din Romania, depăşind o cotă de piaţă de 47% în primele trei luni ale lui 2011” declară Dragoş Salamac, Team Leader BenQ pentru România.
În ceea ce priveşte categoriile de proiectoare care au înregistrat cea mai bună evoluţie în primul trimestru se remarcă proiectoarele 3D, care au reprezentat 51,5% din totalul vânzărilor BenQ. Dintre segmentele de cumpărători, cele mai active segmente au fost cele destinate zonei de business şi cel orientat către proiectoarele cu funcţii de bază pentru zona de educaţie.
În primul trimestru, o cotă importantă din vânzări s-a înregistrat pentru produse ca MX511, care au reprezentat aproximativ 15% din totalul vânzărilor, fapt ce arată încă o orientare a cumpărătorilor către segmentul de proiectoare „multi-purpose” cu rezoluţie XGA. Cu toate acestea, reprezentanţii BenQ observă şi o creştere a interesului pentru proiectoarele Full-HD destinate segmentului home-entertainment.
În ceea ce priveşte evoluţia pentru întreg anul 2011, BenQ îşi doreşte să menţină o creştere cu 10% mai mare decât evoluţia generală a pieţei şi menţinerea poziţiei de lider al pieţei locale de proiectoare.
La ora actuală, în oferta BenQ se găsesc proiectoare cu preţul între 1.500 RON şi 30.000 RON, în funcţie de specificaţiile tehnice pe care produsul le oferă, dar şi destinaţia pentru care respectivul produs a fost conceput.

Etichete: , , , ,