Shazam, sistemul care permite identificare melodiilor, oferă de acum “tagging” nelimitat pentru dispozitivele Apple iOS. Practic, utilizatorii pot identifica oricâte piese doresc, fără a mai fi nevoiţi să achiziţioneze tag-uri suplimentare.
Ai auzit o piesă interesantă într-o reclamă? Lansează Shazam şi în câteva secunde aplicaţia îţi va afişa nu doar denumirea piesei ci şi un link de unde o poţi cumpăra.
Potrivit lui Andrew Fisher, CEO Shazam, eliminarea sistemului plătit a fost posibilă graţie maturizării sistemului de publicitate pe mobil.
Anual, utilizatorii Shazam folosesc sistemul pentru a identifica peste 1 miliard de piese, urmând apoi să cumpere muzică în valoare de peste 100 de milioane de dolari urmând link-urile din aplicaţie.
Utilizatorii de Shazam din SUA şi Canada au chiar posibilitatea să câştige un premiu de 25.000 de dolari şi o întâlnire cu solista Kelly Clarkson prin promoţia Golden Tag.