Samsung urcă în clasamentul Interbrand pentru anul 2011

Scris de | 11 octombrie, 2011
Samsung urcă în clasamentul Interbrand pentru anul 2011

Conform clasamentului întocmit de către Interbrand pentru anul 2011, Samsung Electronics a crescut în ierarhia companiilor. Astfel, compania coreeană ocupă poziţia a 17-a din 100, urcând două poziţii faţă de anul trecut.

Valoarea de brand a ajuns în 2011 la 23,4 miliarde de dolari, în creştere cu 20 % faţă de anul precedent. Creşterea de 20% înregistrată de Samsung, a fost la o distanţă considerabilă faţă de media de creştere a companiilor incluse în topul Interbrand, de 7%, şi, de asemenea, situează Samsung în top 5 creşteri în industria IT.

Avansul spectaculos s-a datorat mai ales lansării smartphone-ului Galaxy S şi televizoarelor Samsung Smart TV, dar şi leadership-ului constant în domeniul memoriei/DRAM.

Clasamentul Interbrand are la bază o serie de criterii, la care produsele şi brandul Samsung au răspuns cu succes: rezultatele financiare şi predicţia pe următorii 5 ani, RBI (Rolul Indexului de Brand – decizia de cumpărare ce are la bază preferinţa unui anumit brand) şi BSS (Scorul de Putere al Brandului – forţa pe care compania o are faţă de competitorii din categorie).

Etichete: , ,