Gigaset îşi consolidează brand-ul

⇣ Sari la articol

Gigaset şi-a consolidat brand-ul în cei trei ani de când a fost vândut de Siemens AG către fondul de investiţii Arques Industries. Liderul european de piaţă a realizat treptat trecerea de la „Siemens Gigaset” la „Gigaset”, concentrându-se pe activitatea de bază – crearea şi producţia de echipamente de comunicaţie.

Brandul Gigaset a fost construit în spiritul unei lungi tradiţii şi experienţe în industria de telecomunicaţii. Gigaset, deşi înglobat în concern a apărut ca un brand separat de Siemens, Siemens la rându-i punând bazele telefoniei cu mai mult de 160 de ani în urmă și continuând tradiția în cercetare, dezvoltare și know-how tehnic. După ce a fost separat de Siemens și vândut în octombrie 2008, Gigaset a dezvoltat intens principala activitate, producția de telefoane fixe și a vândut activitățile secundare.

Fiind o companie independentă, cunoscută la nivel global, Gigaset Communications GmbH a comunicat tranziția brandului gradual într-o manieră precaută către consumatori și partenerii de afaceri. Logo-ul Siemens ca și parte a imaginii externe a companiei, a fost treptat redus și în același timp mărit brandul portocaliu Gigaset. Noua imagine corporatistă promovată pe piață în timpul celor trei ani ai perioadei de tranziție, reflectă misiunea liderului european care-și propune să comercializeze produse premium. Toate etapele tranziției au fost parcurse pas cu pas, acordându-se atenție tuturor detaliilor. Au fost astfel incluse: o nouă imagine a ambalajului, un nou branding pentru produs, o nouă prezență în mediul online și o nouă comunicare pe canalele de vânzări și către consumatorul direct. Procesul de rebranding a fost susținut atât online cât și la punctele de vânzare.

Gigaset și-a creat un design specific – reflectat în produsele oferite. Mulțumită acestui nou design, este evident că echipamentele oferite fac parte din categoria premium. În același timp, Gigaset este singurul producător important de telefoane fixe, la scară globală, axat numai pe

Din punct de vedere legal, brandul Gigaset a devenit independent începând cu data de 1 Octombrie 2011. Eticheta Siemens nu va mai fi utilizată. Conform înțelegerii, Gigaset a putut utiliza logo-ul Siemens pentru această perioadă de tranziție de trei ani.