Orange România a anunţat astăzi rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2012, încheiat pe data de 31 martie. În primele trei luni ale anului curent, Orange România a obţinut venituri în valoare de 220 milioane de euro, rezultate ce corespund în totalitate aşteptărilor companiei.
La 31 martie 2012, Orange România avea 10.087.025 clienţi, iar venitul mediu anual pe utilizator (ARPU) a fost de 82 Euro.
Începutul anului 2012 arată în continuare o creştere a pieţei de tablete şi smartphones. Astfel, numărul de tablete vândute s-a triplat comparativ cu primul trimestru al anului trecut, iar volumul vânzărilor de smartphones a crescut în primul trimestru al anului 2012 cu 44%. Această creştere a susţinut o majorare de 23% a numărului de utilizatori de internet pe mobil.
În decursul acestui trimestru au fost cu 53% mai multe numere portate în reţea decât în perioada similară a anului trecut.
Jean-François Fallacher, CEO Orange România, a declarat într-un comunicat de presă: „Ne-am propus să devenim un „digital coach” şi să facilităm accesul la lumea digitală. Strategia noastră este concepută în această direcţie, pentru că dorim să le oferim clienţilor noştri posibilitatea să folosească la maximum dispozitivele pe care le au, să se conecteze, să comunice şi să socializeze mai uşor. În plus, dorim ca ei să beneficieze de avantajele serviciilor Orange permanent, indiferent unde s-ar afla, şi să lucreze mai eficient atunci când călătoresc.”