Campaniile promoţionale prin SMS se accentuează în sezonul estival

⇣ Sari la articol

Din ce în ce mai multe companii preferă, în sezonul estival, campanile promoţionale prin SMS, conform unui studiu realizat de către agenţia specializată în interactive & mobile marketing Syscom Digital.

Circa 90% din piaţa de marketing mobil este reprezentată de SMS-uri, iar pe perioada verii activările prin SMS sunt cel mai des folosite în campanii.

Maia Novolan, director general Syscom Digital, a declarat într-un comunicat de presă: „Promoţiile prin SMS au succes mare vara, înregistrând rezultate foarte bune, pentru că angajează activ consumatorii în perioada cea mai propice de consum pe gama respectivă de produs. Cele mai utilizate mecanisme sunt, fără îndoială, cele bazate pe coduri unice întrucât facilitează monitorizarea înscrierilor, practic răspunsul fiind considerat «aproape în timp real ». Peste trei sferturi din promoții sunt integrate pe mai multe media, începând cu TV și terminând cu web și Facebook, aceasta platformă devenind, încă de anul trecut, de când am lansat prima aplicație Facebook din România pentru înscriere coduri într-o promoție, un canal de participare de sine stătător. Practic, acum avem patru canale: SMS, web, info-line și Facebook.”

Dintre cele aproape 24 de milioane de telefoane mobile active din România, în medie circa 25% din totalul destinatarilor sunt antrenaţi în acţiuni de promovare de tip „push”, primind SMS-uri promoţionale în sezonul estival.

În acelaşi timp, traficul SMS generat de înscrierile în promoţii (acţiuni de tip „pull”) ajunge la peste 35 de milioane de mesaje anual, în jur de 28-30% din volum fiind rezultat din promoţiile de sezon.