PayU dă startul campaniei „Dezgheaţă Premiile”, pentru încurajarea plăţilor on-line

⇣ Sari la articol

PayU a anunţat astăzi campania „Dezgheaţă Premiile”, ce are ca scop promovarea plăţilor în mediul on-line. Utilizatorii cardurilor Visa care achiziţionează bunuri de pe site-urile partenere pot câştiga premii în valoare de peste 25.000 euro.

Cumpărătorii care aleg să plătească online cu un card Visa în perioada campaniei, în magazinele partenere, vor fi înscriși automat în cursa pentru unul dintre premiile puse în joc: 5 notebook-uri, 5 iPad-uri, 5 camere foto subacvatice sau marele premiu, un Fiat 500. Astfel, Visa Europe și PayU își propun să promoveze către posesorii de carduri beneficiile plății online: siguranță, rapiditate, simplitate şi confort.

Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU România, a declarat într-un comunicat de presă: „Prin aceasta campanie dorim să ne susținem partenerii, magazinele online și să arătăm cumpărătorilor cât de simplu și confortabil este să cumperi online. Există în continuare o reținere în ceea ce privește plata online, datorată în cea mai mare parte obișnuinței de a utiliza cash-ul. Astfel de campanii  atrag clienți  care fac acel prim pas in plata online și descoperă beneficiile  acestei metode de plata, pe de o parte și calitatea serviciilor oferite de magazinele online partenere, pe de altă parte.”

Premiile campaniei “Dezgheață premiile” vor fi acordate prin tragere la sorți posesorilor de card care în perioada 1 – 31 august vor efectua plăți online cu un card Visa în magazinele online Cosmote, Paravion Tour, PC Garage, FunDeal, FashionDays.ro, MyTicket, Autovit, StarShinerS, Activare.ro și Asigura.ro.