Digi Sport celebrează 3 ani de existenţă cu o nouă identitate vizuală

Scris de | 10 august, 2012
Digi Sport celebrează 3 ani de existenţă cu o nouă identitate vizuală

Digi Sport a anunţat o schimbare vizuală ce va avea loc cu ocazia aniversării a 3 ani de existenţă pe piaţa televiziunilor din România. Noua grafică ce va debuta mâine, 11 august,  este elegantă şi mult mai dinamică.

Televiziunea de sport deţinută de RCS & RDS aniversează anii de activitate cu o nouă identitate vizuală. Noile elemente vizuale sunt în acord cu actualul conţinut al postului şi cu tehnica implicată în transmiterea conţinutului către abonaţii Digi TV.

Florin Nemeş, Coordonator Marketing şi PR RCS & RDS, a declarat într-un comunicat de presă: „Digi Sport a însemnat  întotdeauna sport la superlativ, spectacol şi vedete la superlativ, combinate cu imagine şi sunet de cea mai bună calitate, High Definition. Ilustrăm acum această combinaţie ideală pentru iubitorii tuturor sporturilor, cu o grafică de înaltă ţinută, mult mai modernă şi dinamică.”

De la prima emisie şi până acum, Digi Sport a difuzat din ce în ce mai multe competiţii sportive premium. A transmis aceste competiţii în cea mai mare parte în exclusivitate şi le-a difuzat în cel mai bun format, digital şi HD.

La aniversarea sa, Digi Sport dăruieşte telespectatorilor, următoarele 3 sezoane (august 2012 – mai 2015) ale celor mai titrate competiţii fotbalistice din lume, UEFA Champions League şi Europa League.

Etichete: , , ,