Orange România: Peste 10 milioane de clienti şi venituri în creştere

Scris de | 25 octombrie, 2012
Orange România: Peste 10 milioane de clienti şi venituri în creştere

Orange România a prezentat astăzi câştigurile financiare înregistrate în trimestrul al treilea din 2012. Operatorul de telefonie mobilă se bucură de venituri in număr de 232 milioane de euro şi de o bază de utilizatori de peste 10 milioane.

Pe baza comparabila, veniturile au inregistrat o creştere de 0,1% faţă de perioada similară a anului trecut. De la începutul acestui an, veniturile companiei au totalizat 680 de milioane de euro, o diminuare cu 2,6% faţă de perioada similară a anului trecut, datorată în totalitate impactului noilor tarife de interconectare.

La 30 septembrie 2012, Orange România avea 10.243.000 de clienţi, cu 197.000 mai mulţi clienţi decât în urmă cu trei luni. Noul portofoliu de abonamente şi ofertele PrePay mai simple şi mai atractive au adus un număr semnificativ de clienţi, în timp ce beneficiile programului de loializare, relansat în prima parte a anului, au menţinut clienţii fideli alături de Orange.

Jean-François Fallacher, CEO Orange România, a declarat într-un comunicat de presă: „Acest trimestru se remarcă prin creşterea puternică a numărului de clienţi şi prin apetitul sporit pentru serviciile de internet mobil şi pentru dispozitivele performante. Tehnologia 4G ne va oferi noi oportunităţi de a-i încânta pe clienţii noştri printr-o gamă mai extinsă de aplicaţii şi de servicii de conţinut. Dorinţa noastră este să le oferim clienţilor din România cea mai bună experienţă digitală.”

De asemenea, acest trimestru a arătat o creştere netă a numărului de clienţi care şi-au portat numărul de telefon la Orange.

În acelaşi timp, extinderea reţelei naţionale de date mobile, îmbogăţirea portofoliului de produse cu noi modele de smartphone-uri şi tablete, precum şi campania promoţională de internet mobil pe litoral au contribuit decisiv la performanţa solidă a serviciilor de date mobile.

Astfel, numărul de smartphone-uri vândute în T3 2012 a fost cu 45% mai mare decât vânzările din T3 2011. Traficul de date mobile în reţea, în trimestrul al treilea, a crescut cu aproape 50% comparativ cu T3 2011, cea mai susţinută rată de creştere înregistrându-se în rândul clienţilor rezidenţiali.

Etichete: , , , ,