Conform Gartner, cota de piata a HTC a scazut in trimestrul trei din 2012 la 2.2% dupa ce in urma cu un an detinea 2.7% si in timp ce competitorii la nivel global, Samsung, Apple si Huawei au castigat procente.
Intr-un interviu acordat publicatiei The Wall Street Journal, Peter Chou, CEO la HTC, a declarat ca tot ceea ce a fost mai rau pentru companie a trecut si ca 2013 va fi un an mai bun. Chou da vina pe marketing-ul din jurul produselor lansate: „Competitorii nostri au fost foarte puternici si cu multe resurse, au investit multi bani in marketing. Noi nu am facut prea multe in acest segment”.
Pentru a opri declinul, HTC a facut mai multe mutari interesante in ultimele luni. China a devenit una din principalele pieti emergente si au vandut acolo 2.8 milioane de telefoane in trimestrul trei, depasind Apple. De asemenea, HTC Buterfly se vinde foarte bine in Japonia.
„Un lucru pe care l-am invatat anul trect este ca trebuie sa actionezi repede si sa raspunzi la schimbarile pietei”, a punctat Chou.
sursa foto: PPCGeeks