Orange România: Numărul de smartphone-uri vândute a crescut în 2012

Scris de | 20 februarie, 2013
Orange România: Numărul de smartphone-uri vândute a crescut în 2012

orange-logoOrange România a anunţat rezultatele financiare înregistrate în anul 2012. Cel mai impresionant detaliu din raportul financiar relevă faptul că vânzările de smartphone-uri au crescut cu 110% în comparaţie cu 2011.

Pentru anul 2012 veniturile companiei au totalizat 913 milioane de euro, o  scădere cu 2,6% faţă de 2011, datorată impactului tarifelor de interconectare. Eliminând impactul măsurilor de reglementare, veniturile Orange România au înregistrat o creștere de 0,8% în 2012 față de anul anterior. Veniturile companiei în trimestrul al patrulea al anului au ajuns la 233 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o diminuare cu 2,7% față de T4 2011.

În 2012, vânzările de telefoane din gama smartphone au crescut cu 110%, contribuind la creşterea traficului de date pe mobil cu 83% față de aceeaşi perioadă a anului anterior. Creşterea puternică pe segmentul serviciilor de date mobile a fost impulsionată de ofertele atractive şi a venit pe fondul investițiilor în extinderea și în calitatea reţelei. Astfel, rețeaua Orange 3G+ are acoperire națională, serviciile H+ cu viteză de transfer a datelor de până la 43,2 Mbps sunt disponibile în 562 de localități, în timp ce rețeaua 4G acoperă în prezent 126 de localităţi.

Jean-François Fallacher, CEO Orange România, a declarat într-un comunicat de presă: „În 2012 Orange România şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă, nu doar din punctul de vedere al cotei de piaţă şi al cotei valorice, cât mai ales din perspectiva experienţei pe care a oferit-o clienţilor săi. Și acest an va fi plin de încercări pentru industria telecom, având în vedere presiunea asupra investițiilor venită din partea deciziilor de reglementare. Cu toate acestea, în 2013 intenționăm să investim masiv în rețele de ultimă generație 4G, în extinderea portofoliului de servicii şi produse şi ne vom menţine atenţia asupra calităţii serviciilor şi a modului în care interacţionăm cu clienţii noștri.”

La 31 decembrie 2012, Orange România avea 10.283.000 de clienţi, cu aproximativ 40.000 mai mulţi decât în trimestrul precedent.

Etichete: , , ,