Ericsson a achiziţionat Microsoft Mediaroom

⇣ Sari la articol

Ericsson_Per_Borgklint-1Ericsson a anunţat că a achiziţionat divizia de TV a companiei Microsoft. Prin achiziţionarea Microsoft Mediaroom, compania suedeză va deveni liderul în furnizarea de televiziune prin internet şi soluţii de distribuţie TV pe ecrane multiple.

Piaţa globală de IPTV va avea estimativ 76 de milioane de abonaţi în 2013 şi va produce venituri de 32 de miliarde de dolari, iar în 2015 este preconizat că va atinge 105 milioane de abonaţi şi venituri de 45 de miliarde de dolari.

Per Borgklint, Senior Vice President şi Head of Business Unit Support Solutions, Ericsson, a declarat într-un comunicat de presă: „Viitorul distribuţiei de conţinut video va avea un impact similar serviciilor de voce asupra comportamentului consumatorilor finali. Achiziţia Microsoft Mediaroom contribuie la poziţionarea companiei Ericsson ca lider în furnizarea de conţinut TV de oriunde, cu peste 40 de clienţi companii, care deservesc peste 11 milioane de gospodării. În plus, Ericsson va beneficia de competenţele şi experienţa unora dintre cei mai talentaţi oameni din domeniul distribuţiei de IPTV.”

Întregul portofoliu de soluţii media pentru TV şi furnizarea de conţinut video al companiei Ericsson împreună cu o atenţie sporită faţă de nevoile consumatorilor vor constitui baza pentru furnizarea unor servicii de înaltă calitate. Importanţa dezvoltării capacităţilor de distribuţie video pentru consumatorii finali va creşte pe măsură ce vor exista tot mai mulţi deţinători de smartphone-uri şi pe măsură ce vor fi implementate din ce în ce mai multe reţele LTE.

Acordul este supus în momentul de faţă aprobărilor uzuale de reglementare şi a altor condiţii dintre părţi. Mediaroom va fi încorporată în divizia de Business Unit Support Solutions a companiei Ericsson.