Serviciile digitale – motor al performanţei Orange România în trimestrul 3

⇣ Sari la articol

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2014, valabile la 30 septembrie. Astfel, în trimestrul al treilea, Orange România a înregistrat venituri totale de 227,4 milioane de euro, în creştere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, excluzând impactul reducerii tarifelor de interconectare. De la începutul anului, veniturile companiei au totalizat 675,7 milioane de euro.

Orange Logo

Orange continuă să atragă clienți noi, astfel că la data de 30 septembrie 2014 compania avea 10.514.000 de clienţi, cu aproximativ 131.000 mai mulţi decât cu un an în urmă. Evoluţia din acest trimestru a stat sub semnul digitalizării şi al serviciilor 4G. Serviciile 4G disponibile în toata oferta de abonamente pentru persoane fizice şi la alegerea beneficiilor flexi Orange PrePay, traficul 4G suplimentar acordat abonaților existenți, acoperirea 4G la metrou, toate în exclusivitate la Orange, sunt noile avantaje pe care le au clienţii pentru a se bucura pe deplin de experiența digitală 4G. Orange deţine cea mai extinsă reţea 4G din România şi oferă viteze medii reale de până la 60-80 Mbps pentru 78% din populația urbană şi de până la 150 Mbps în Bucureşti şi alte 5 oraşe, prin intermediul primei reţele comerciale 4G+.

Astfel, în al treilea trimestru al anului, vânzările de tablete 3G și 4G s-au triplat față de aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute a crescut într-un an de 4 ori, de la 11% la peste 40%, pe fondul extinderii portofoliului de telefoane 4G la 35 de modele. În strânsă legătură, traficul de internet mobil în reţeaua Orange a crescut cu peste 70% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar traficul realizat pe smartphone-uri s-a dublat, în principal datorită creșterii traficului din rețeaua 4G.

În condițiile în care tot mai mulți clienți preferă să se informeze, să-și gestioneze contul sau să cumpere online, Orange a adus o serie de funcționalități site-ului său web şi a lansat în al treilea trimestru o nouă versiune a aplicaţiei contul meu. Astfel, vânzările prin intermediul magazinului online au avut o evoluţie pozitivă, în special pe segmentul de accesorii şi gadget-uri, unde creşterea a fost de aproape 40%.  De asemenea, numărul de descărcări ale aplicaţiei „contul meu” s-a triplat faţă de trimestrul anterior.

Interesul tot mai mare pentru mobilitate susţinut de internetul de mare viteză şi de explozia de aplicaţii se manifestă şi în zona de televiziune multi-ecran. În prezent, peste 110 000 de abonaţi Orange TV vizionează programele pe televizor și dispozitivele mobile, în timp ce aplicația pentru smartphone și tabletă a fost descărcată deja de peste 800 000 de ori. Din trimestrul trei al anului, abonaţii Orange TV pot vedea meciurile de fotbal din Liga 1 pe toate ecranele, iar biblioteca de filme, seriale și emisiuni din Orange TV Go a fost îmbogățită cu episoade noi din seriale americane, difuzate în maxim 48 de ore de la premiera din Statele Unite.

„Într-o piață foarte dinamică, Orange a devenit lider prin lansarea unor oferte inovatoare și prin calitate. Iar după mai bine de doisprezece ani, rămânem în topul alegerilor clienților. Acest lucru ne bucură cel mai mult și ne încurajează să continuăm investițiile în direcția digitalizării, pentru a le aduce clienților beneficii valoroase, bazate pe o rețea performantă, servicii de ultimă generație pentru dispozitive multiple și servicii de suport de cea mai bună calitate. În zona de business, vom continua să le oferim clienţilor un portofoliu complet de soluţii digitale integrate pentru afacerea lor.”, a spus Jean-François Fallacher, CEO Orange România.