Lenovo anunță un venit trimestrial de 14,1 miliarde USD

⇣ Sari la articol

Lenovo Group a anunţat rezultate care depăşesc estimările mediului de afaceri pentru cel de-al treilea trimestru fiscal încheiat la 31 decembrie 2014, arătând o creştere importantă a segmentului de PC-uri (cotă de piaţă de 20%, potrivit IDC) şi o integrare rapidă a investiţiilor realizate în  diviziile Motorola Mobility (Motorola) şi IBM System x, x86 server (System x).

lenovo

Venitul trimestrial s-a ridicat la 14,1 miliarde de dolari, în creştere cu 31% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior. 65% din venituri a fost realizat de divizia de PC-uri, 24% din divizia de dispozitive Mobile şi 9% din Enterprise, comparative cu anul trecut, când PC-urile aduceau 81% din venituri.

Motorola a livrat peste 10 milioane de unităţi, în creştere cu 118% faţă de perioada similară a anului anterior, adăugând 1,9 miliarde de dolari la veniturile MBG. Motorola îşi propune să reintre pe piaţa din China şi vizează profitabilitatea în aproximativ patru până la 6 trimestre.

Reunind livrările de produse Motorola şi dispozitive mobile Lenovo, compania a devenit al treilea cel mai mare vânzător de smartphone-uri din lume. Cele două branduri au avut împreună o cotă de piaţă de aproximativ 6,6%, în creştere cu 78%. Pe segmentul tabletelor, lenovo a înregistrat o cotă de piaţă de 4,8%, cu 3,7 milioane de unităţi livrate, în creştere cu 9% faţă de anul anterior. Creşterea pe segmentul tabletelor a fost susţinută de lansarea dispozitivelor Yoga.

Spre deosebire de jucătorii mici din piaţa de telefoane, care se bazează aproape în întregime pe vânzările realizate în China, Lenovo realizează peste 60% din vânzări în afara Chinei, deschizând 67 de pieţe noi în ultimii doi ani.

Articole asemanatoare