Amadeus a anunțat că a ajuns la un acord cu Aeroportul din Innsbruck pentru a oferi o gamă de noi soluții pentru gestionarea activităților din aeroport: Airport Common Use Service (ACUS), Airport Baggage Reconciliation System (BRS) și Airport Passenger Verification (PV). Urmare lansării ACUS anul trecut, aeroportul din Innsbruck este un pionier în ceea ce privește implementarea noilor tehnologii în propriul ecosistem, îndreptându-se spre următoarea generație de platforme Common Use.
Acordul va conduce la implementarea primului mediu complet de partajare de resurse, bazat pe cloud, dintr-un aeroport. În timp ce soluțiile anterioare de partajare rulau pe servere locale, ACUS permite companiilor aeriene și operatorilor de la sol ce operează pe Aeroportul din Innsbruck să pună accent pe virtualizarea aplicațiilor și pe cloud pentru a accesa sistemele de gestionare a pasagerilor. Platforma este găzduită de centrul de procesare a datelor Amadeus din Germania, și poate elimina dependența costisitoare față de infrastructura IT on-site, reducând în același timp costurile cu energia. Soluția bazată pe cloud va oferi, de asemenea, beneficii logistice Aeroportului Innsbruck, permițându-i să mute cu ușurință operațiunile de check-in și de îmbarcare a pasagerilor către locații alternative, chiar în afara aeroportului, atunci când este necesar. Acest lucru va reduce impactul asupra pasagerilor și asupra companiilor aeriene în cazul perturbării activităților aeroportuare.
Aeroportul din Innsbruck implementează de asemenea, sistemul Amadeus Baggage Reconciliation. Ca și în cazul ACUS, utilizarea unei baze de date comune va elibera operatorii și companiile aeriene de povara transmiterii și procesării a numeroase mesaje, de altfel destul de costisitoare, cu privire la bagajele călătorilor. Sistemul poate fi utilizat cu o pregătire minimă a personalului și nu necesită instalarea vreunui server, ceea ce permite o implementare rapidă.
Airport Passenger Verification, a treia soluție Amadeus implementată în Aeroportul din Innsbruck, va permite verificarea automată a pasagerilor în diferite puncte de trecere din aeroport. Datele rezultate vor ajuta, în același timp, la îmbunătățirea experienței pasagerilor, pe măsură ce operatorii din aeroport pot lua decizii în cunoștință de cauză în momente critice, oferind servicii cu un grad mai mare de personalizare sau dezvoltând programe de loialitate.