Samsung prezintă o serie de aplicații dezvoltate local pentru utilizatorii Galaxy S6 și S6 edge

Aplicații educative și de business pentru utilizatorii Galaxy S6 și S6 edge.

Scris de | 18 mai, 2015

Samsung Electronics România le oferă utilizatorilor Galaxy S6 și S6 edge o serie de aplicații educative și de business, dezvoltate la nivel local, cât și disponibile internațional. Aplicațiile locale au fost dezvoltate în parteneriat cu Pukini, Kidsopia și CertSign și sunt dedicate atât copiilor, cât și adulților care își doresc să profite din plin de dispozitivele lor.Samsung Galaxy S6Pukini a realizat pentru copii aplicația de cultură generală „Descoperă Universul”, oferită gratuit posesorilor de Galaxy S6 și Galaxy S6 edge. Aplicația „Descoperă Universul” deslușește tainele Universului, oferindu-le copiilor informații pe înțelesul lor, sub forma unei povești. Copiii parcurg o călătorie imaginară prin Univers, alături de Puksa Mica și Puks, două comete drăgălașe și curioase, dornice de aventură, care își pun întrebări, explorează și află răspunsuri. Astfel, copiii vor afla ce este universul, cât e de mare acesta, câte planete există, ce sunt asteroizii și constelațiile. Aplicația reprezintă un instrument alternativ de transmitere a informațiilor de cultură generală către copii, prin metode accesibile, moderne și inovatoare.Haplea Fructe și Legume. Kidsopia a dezvoltat aplicațiile „Haplea: Fructe și Legume” și „Culori cu Fleosc„, ambele disponibile gratuit pe Galaxy S6 și Galaxy S6 edge. Prin aceste aplicații, dezvoltatorii le oferă părinților ajutor în procesul de educare al copiilor prin joacă, bazându-se pe exercițiu și practică. Aplicațiile îi ajută pe copii în procesul de învățare al domeniilor precum știință, biologie, artă, logică și dezvoltarea emoțională. Cu ajutorul acestora, copilul va trece printr-un proces constând în trei etape: acumularea și înțelegerea noilor concepte; fundamentarea acestor noțiuni prin procesul de exersare;dezvoltarea capacității de a recunoaște, asocia și aplica aceste noi informații.Trust4 MobileTrust4Mobile este o aplicație realizată de CertSign și este disponibilă în pachetul standard de aplicații Samsung Galaxy S6 și Galaxy S6 edge, după ce a fost inclusă pentru prima dată pe dispozitivele Samsung Galaxy Note4 în 2014. Trust4Mobile oferă o conexiune criptată între utilizatori, conferind nivelul maxim de securitate informațiilor comunicate. Cu Trust4Mobile, informațiile comunicate sunt criptate în timp real, pe telefonul utilizatorului, prin intermediul unui certificat digital emis de certSIGN, sunt transmise printr-o conexiune securizată și sunt decriptate în timp real pe telefonul interlocutorului. Aplicația a fost concepută pentru a proteja confidențialitatea comunicațiilor voce și text ale utilizatorilor de dispozitive mobile. Utilizatorii Samsung Galaxy S6 vor putea folosi gratuit toate funcționalitățile aplicației Trust4Mobile pe o perioadă de 6 luni de la momentul activării, având posibilitatea ca la sfârșitul celor șase luni să o achiziționeze din Samsung Galaxy Apps sau de pe site-ul oficial al aplicației.

Aplicații globale

Dintre cele mai populare aplicații globale pentru Galaxy S6 și S6 edge, în România sunt disponibile aplicațiile „The Economist”, „Endomondo” (o aplicație ideală pentru sport în aer liber), „Hancom Office 2014” (permite vizualizare și editarea fișierelor Office și Hwp direct din interfața imprimantei), „Shazam Encore” (aplicație care recunoaște sunetele) sau „VSCO Cam” (o aplicație de editat poze, care oferă un set de 10 de filtre prestabilite). Mai multe informații despre aplicațiile disponibile puteți găsi aici.

Etichete: , , , , , , , , ,