Huawei a înregistrat în primul semestru din 2019 venituri de 401,3 miliarde CNY (aproximativ 58 miliarde de dolari), cu 23,2% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Marja de profit net a companiei în prima jumătate a acestui an a fost de 8,7%. “Veniturile au crescut semnificativ până în luna mai”, a declarat Liang. „Pornind de la fundamentul solid din prima jumătate a anului, observăm în continuare o creștere, chiar și după deciziile luate de Google și Android în urma acțiunilor guvernului Statelor Unite. Asta nu înseamnă că nu întâmpinăm provocări care pot afecta ritmul creșterii noastre pe termen scurt. Ne vom continua parcursul, suntem încrezători în viitor și vom continua să investim conform planurilor – anul acesta investim 120 miliarde CNY în centrele R&D. Vom depăși aceste provocări, iar Huawei va intra într-o nouă etapă de creștere”, continuă Liang Hua.
Huawei Carrier Business Group a înregistrat venituri din vânzări de 146,5 miliarde CNY (aproximativ 21 miliarde de dolari) datorită creșterii constante a producției și exportului echipamentelor pentru rețele wireless, transmisie optică, comunicații de date, IT și produse conexe. Până în prezent, Huawei a încheiat 50 de contracte comerciale pentru tehnologia 5G și a livrat cel puțin 150.000 de stații de bază la nivel global. În timp ce Huawei Enterprise Business Group, pe primele șase luni ale acestui an au adus venituri din vânzări de aproximativ 31,6 miliarde CNY (aproximativ 4,5 miliarde de dolari). Compania continuă să-și dezvolte portofoliul ITC pe mai multe domenii, inclusiv Cloud, Inteligență Artificială, rețele de campus, centre de date, Internet of Things. Astfel, Huawei își consolidează poziția de furnizor de încredere pentru clienții din sectoarele comerciale precum finanțe, transporturi, energie și industria auto.