Miele România a înregistrat o creștere de 20% în 2019

Premierele Miele în 2019 au fost: CookAssist pentru plite cu inducție cu TempControl, Mix&Match, aplicația creată special pentru pasionații preparatelor la cuptor, BaristaAssistant, cu ajutorul căreia espresso-ul perfect poate fi realizat acasă și aplicația AddLoad, care le permite utilizatorilor să adauge rufe în mașinile de spălat Miele chiar în timpul programului ce rulează deja.

Scris de | 21 ianuarie, 2020
Miele România a înregistrat o creștere de 20% în 2019

Miele, cel mai mare producător de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat cel de-al șaptelea an consecutiv de creștere a business-ului în România. Brandul a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro, ceea ce reprezintă o evoluție de 20% față de 2018. Strategia companiei, dezvoltarea rețelei de showroom-uri, inovațiile tehnologice și apetența crescută a clienților pentru electrocasnice premium sunt pilonii de creștere ai Miele România.

 „În 2019 am pus bazele a două noi showroom-uri proprii, la Oradea, pe care l-am și inaugurat în luna septembrie, și la Iași, ce urmează să fie deschis luna aceasta. Strategia de extindere continuă să ofere rezultate peste așteptări, de aceea ne propunem ca în fiecare an să mergem mai aproape de clienți cu cel puțin 2 magazine proprii. Ne dorim ca publicul nostru din toate regiunile țării să fie foarte bine informat în ceea ce privește produsele noastre și să aibă acces la magazine în apropierea reşedinţelor lor”, spune Loredana Butnaru, director Miele România.

În 2019, Miele România a marcat două premiere: lansarea cuptorului revoluționar Dialog (vezi poza de sus), ce folosește unde electromagnetice pentru a prepara la perfecțiune orice ingredient, şi Generația 7000, noua linie de electrocasnice premium. Creșterea de anul trecut se reflectă și în dinamica de achiziție, iar, pe primul loc în topul vânzărilor, ca număr de unităţi, rămân aspiratoarele, cu peste 7.000 de unități comercializate, urmate de maşini de spălat şi uscătoare de rufe, cu 5.500 de unităţi.

La nivel național, echipamentele Miele sunt comercializate în cele 6 showroom-uri proprii (București: Piața Presei și Calea Dorobanți, Constanța, Timișoara, Oradea şi Iaşi), precum și într-un total de 70 de puncte de vânzare: magazine exclusive, magazine partenere și online.

Etichete: