Loredana Butnaru va coordona și Miele Ungaria

Toate showroom-urile proprii Miele din România au rămas deschise în perioada stării de urgență, cu respectarea strictă a măsurilor de igienizare și distanțare socială.

Scris de | 19 mai, 2020
Loredana Butnaru va coordona și Miele Ungaria

După 7 ani de creșteri consecutive ale business-ului din România, General Managerul Loredana Butnaru preia și coordonarea activității Miele Ungaria. Similar la nivel de afaceri, brandul Miele are în Ungaria canale de distribuție diferite și, într-o oarecare măsură, clienți diferiți. Un exemplu în acest sens este reprezentat de retailul de mobilier de bucătărie premium, ce este mult mai dezvoltat, dar există și canale de vânzare care nu și-au atins încă potențialul, iar mandatul Loredanei Butnaru vizează implementarea unei direcții noi în strategia reprezentanței din Ungaria a celui mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium.„Spre deosebire de România, Miele este foarte bine poziționat în retailul premium de mobilier de bucătărie din Ungaria, însă există potential și în retailul online sau în cel propriu. Clienții Miele sunt obișnuiți să meargă fizic în magazine multibrand, de unde să își aleagă electrocasnicele. Mandatul meu este unul temporar, iar în următoarea perioadă voi implementa know-how-ul dezvoltat în cei 7 ani la conducerea Miele România, pentru a regândi business-ul din Ungaria și a-l pregăti pentru o nouă etapă”, spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.Creștere în timpul pandemiei

Succesul business-ului din România este, de altfel, confirmat și de cifrele din perioada marcată de starea de urgență. Astfel, Miele România a finalizat luna martie cu o creștere de aproximativ 45%, în timp ce în aprilie a înregistrat un plus de 19%, rezultate generate de un mix între online și apetență a clienților pentru electrocasnice care să le ușureze viața în izolare.„Încă de la primele semne ale crizei am înțeles că vom asista la un shift în comportamentul de achiziție al românilor și am alocat mai multe resurse pentru zona de online. A fost mutarea câștigătoare, pentru că oamenii au început să caute produse performante, dar care să le confere și un anumit grad de confort, astfel că cele mai achiziționate produse în această perioadă au fost aspiratoarele, espressoarele, accesoriile și consumabilele”, continuă Loredana Butnaru.

Etichete: