LEGO anunță VIDIYO, o platformă ce pune în valoare creativitatea copiilor prin realitate augumentată

Scris de | 28 ianuarie, 2021
LEGO anunță VIDIYO, o platformă ce pune în valoare creativitatea copiilor prin realitate augumentată

Grupul LEGO și Grupul Universal Music au anunțat zilele trecute lansarea LEGO VIDIYO, o experiență interactivă și inovatoare de creare de conținut video pentru a-i ajuta pe copii să dea frâu liber creativității. Acesta reprezintă un nou mod de joacă, care încurajează visurile mărețe ale celor mici, ajutându-i să regizeze, să producă și să joace în propriile videoclipuri, însă într-un mediu social sigur.

LEGO VIDIYO este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 7 și 10 ani și astfel pot descoperi muzica și pasiunea pentru aceasta prin intermediul unei experiențe sociale pozitive și, mai ales, sigure. LEGO VIDIYO necesită aprobarea părinților pentru utilizare și oferă totodată anonimitate, astfel încât aceștia să se simtă în siguranță.

Prin această experiență, copiii pot experimenta jocul LEGO într-o manieră cu totul nouă. Folosind tehnologia AR, cei mici se vor putea bucura de mini figurine în dimensiuni reale sau amplificate, nu doar de cele iconice, în forma lor reală. Aplicația permite accesorizarea membrilor trupei, selectarea de nume pentru trupă, crearea de coperte de album și multe altele.

„Vrem să alimentăm imaginația noii generații de creatori de conținut, oferindu-le o nouă platformă unde copiii își pot exprima creativitatea”, a menționat Julia Goldin, Chief Marketing Officer în cadrul Grupului LEGO.

LEGO VIDIYO introduce o identitate vizuală complet nouă, dinamică, prin care se distinge de alte game LEGO. Este un brand de lifestyle colorat, care include o aplicație, seturi LEGO și produse lifestyle, create în parteneriat cu Bravado, compania de Merchandise & Brand Management, subsidiară Grupului Universal Music.

Primele produse LEGO VIDIYO vor fi disponibile în țări din întreaga lume începând cu 1 martie.

Etichete: , ,