Utilizatorii americani de iPhone au cheltuit în medie 138 USD pentru aplicații în 2020, urmând să crească la 180 USD în 2021

Scris de | 6 aprilie, 2021
Utilizatorii americani de iPhone au cheltuit în medie 138 USD pentru aplicații în 2020, urmând să crească la 180 USD în 2021
foto via @timeshighereducation.com

Consumatorii americani au cheltuit în medie 138 USD pe aplicațiile iPhone anul trecut, o creștere de 38% față de anii precedenți, în mare parte determinată de impactul pandemiei, potrivit noilor date de la firma de informații despre magazinul de aplicații Sensor Tower. De-a lungul anului 2020, consumatorii au apelat la aplicațiile iPhone pentru muncă, școală, divertisment, cumpărături și multe altele, ducând cheltuielile per utilizator la un nou record și la cea mai mare creștere anuală din 2016 până in prezent.

Sensor Tower spune că se așteaptă ca tendința creșterii cheltuielilor consumatorilor să continue și în 2021, când proiectează cheltuielile consumatorilor pe iPhone activ în SUA să atingă o medie de 180 USD. Acest lucru va fi din nou legat, cel puțin parțial, de creșterea cauzată de pandemie – și, în special, de creșterea cheltuielilor alimentate de pandemie pentru jocurile mobile.

foto via @techcrunch.com

Cheltuielile crescute de anul trecut pentru aplicațiile iPhone din SUA au reflectat tendințele globale, care au văzut consumatorii cheltuind un record de 111 miliarde de dolari atât pentru aplicațiile iOS, cât și pentru Android. În ceea ce privește locul în care s-au concentrat cheltuielile consumatorilor iPhone din SUA în 2020, cea mai mare categorie a fost, desigur, jocurile. În SUA, cheltuielile pe dispozitiv pentru jocuri mobile au crescut cu 43% de la un an la altul, de la 53,80 USD în 2019 la 76,80 USD în 2020. Aceasta este cu peste 20 de puncte mai mare decât creșterea de 22% observată între 2018 și 2019, când cheltuielile în joc au crescut de la 44 până la 53,80 USD. Utilizatorii americani au cheltuit cei mai mulți bani pe jocuri de puzzle, cum ar fi Candy Crush Saga și Gardenscapes, care ar fi putut ajuta la îndepărtarea minții oamenilor de pandemie și de stresul aferent. Această categorie a avut în medie 15,50 USD pe iPhone activ, urmată de jocurile de cazino, care au avut o medie de 13,10 USD și au fost conduse de închiderile fizice ale cazinourilor. Jocurile de strategie au înregistrat, de asemenea, o creștere a cheltuielilor în 2020, crescând până la o medie de 12,30 dolari pe cheltuiala utilizatorului iPhone.

foto via @techcrunch.com

O altă categorie importantă pentru cheltuielile în aplicații a fost Divertisment. Odată cu închiderea teatrelor și a concertelor, consumatorii au apelat la aplicații de streaming în număr mai mare. Disney + a fost lansat la sfârșitul anului 2019, cu doar câteva luni înainte de blocarea pandemiei, iar HBO Max a urmat în curând în mai 2020. Cheltuielile medii pe dispozitiv din această categorie au fost pe locul doi, la 10,20 USD, în creștere cu 26% față de 8,10 USD cheltuiți în 2019. Pentru comparație, cheltuielile pe dispozitiv au crescut doar cu 1% între 2018 și 2019. Alte categorii din primele cinci în funcție de cheltuielile pe dispozitiv au inclus Photo & Video (în creștere de 56% până la 9,80 USD), Rețelele sociale (în creștere de 41% până la 7,90 USD) și Stilul de viață (în creștere de 14% până la 6,50 USD). Aceste creșteri au fost legate de aplicații precum TikTok, YouTube și Twitch. Twitch a înregistrat o creștere a veniturilor de 680% de la an la an în 2020, în special pe iPhone-urile din SUA.

Între timp, TikTok a înregistrat o creștere de 140%. În categoria Stil de viață, aplicațiile de întâlniri au stimulat creșterea, deoarece consumatorii au căutat să se conecteze cu alții practic în timpul blocării, în timp ce barurile și cluburile erau închise. În general, ceea ce a făcut ca anul 2020 să fie unic nu a fost neapărat ce aplicații utilizează oamenii, ci cât de des au fost utilizate și cât a fost cheltuit. App Annie a subliniat mai devreme că pandemia a accelerat adoptarea dispozitivelor mobile cu doi-trei ani în urmă. Și Sensor Tower de astăzi ne spune că industria nu a văzut același tip de „sezonalitate” în ceea ce privește cheltuielile în anumite tipuri de aplicații și, în special, în jocuri, anul trecut – chiar dacă, pre-pandemic, există de obicei părți mai lente ale anului pentru cheltuieli. Nu a fost cazul în 2020, când orice moment a fost un moment bun pentru a petrece pe aplicații.

Etichete: , , , , ,

Sursa: US iPhone users spent an average of $138 on apps in 2020, will grow to $180 in 2021