Oracle își extinde amprenta globală în cloud

Scris de | 12 octombrie, 2021
Oracle își extinde amprenta globală în cloud

Oracle a anunțat că intenționează să își extindă prezența în regiunile cloud pentru a susține cererea crescută a clienților pentru serviciile Oracle Cloud la nivel mondial.  În decursul anului viitor, Oracle va deschide 14 regiuni cloud în noi locații din Europa, Orientul Mijlociu, Asia-Pacific și America Latină. Printre viitoarele regiuni cloud, se numără Milano (Italia), Stockholm (Suedia), Marseille (Franța), Spania, Singapore (Singapore), Johannesburg (Africa de Sud), Ierusalim (Israel), Mexic și Columbia. Alte două regiuni suplimentare vor fi deschise în Abu Dhabi (Emiratele Arabe Unite), Arabia Saudită, Franța, Israel și Chile. Oracle planifică să dețină cel puțin 44 de regiuni cloud până la sfârșitul anului 2022, continuând una dintre cele mai rapide expansiuni ale oricărui furnizor important de cloud. 

Oracle oferă un set larg și consistent de servicii cloud în 30 de regiuni cloud comerciale și guvernamentale din 14 țări de pe cinci continente, pentru a deservi baza sa de clienți globală în creștere.  În prezent, OCI (Oracle Cloud Infrastructure) operează 23 de regiuni comerciale și șapte regiuni guvernamentale, la care se adaugă multe alte regiuni de tip dedicat sau regiuni de securitate națională.

„Oracle Cloud Infrastructure a înregistrat o creștere spectaculoasă în ultimul an”, a declarat Clay Magouyrk, vicepreședinte executiv, Oracle Cloud Infrastructure. „Am introdus câteva sute de noi servicii și funcționalități cloud și observăm în continuare că organizații din întreaga lume apelează din ce în ce mai des la OCI pentru a-și rula cele mai importante aplicații în cloud. Odată cu regiunile Cloud suplimentare, și mai multe organizații vor putea utiliza serviciile noastre cloud pentru a-și susține creșterea și succesul general.”

Pentru a-și ajuta clienții să asigure o continuitate reală a activității și o protecție împotriva dezastrelor, susținându-i în același timp să îndeplinească cerințele privind localizarea datelor în țară, Oracle intenționează să stabilească cel puțin două regiuni cloud în aproape fiecare țară în care își desfășoară activitatea.

Clienții pot implementa Oracle Cloud complet în cadrul propriilor centre de date utilizând soluțiile Dedicated Region și Exadata Cloud@Customer, pot implementa servicii cloud la nivel local cu administrarea acestora din cloud public sau pot implementa servicii cloud la distanță, la graniță, cu Roving Edge Infrastructure.

Protecție împotriva dezastrelor și strategie cloud cu două regiuni

Arhitectura OCI oferă o bază de înaltă performanță și reziliență pentru serviciile cloud, în timp ce designul rețelelor fizice și virtuale maximizează performanța și securitatea. De exemplu, fiecare regiune Oracle Cloud conține cel puțin trei domenii de avarie, – structuri de echipamente care formează centre de date logice pentru o disponibilitate ridicată și reziliență la defecțiuni hardware și de rețea.  Unele regiuni (Ashburn, Phoenix, Frankfurt și Londra) oferă o reziliență suplimentară la nivelul întregului datacenter, prin implementarea mai multor domenii de disponibilitate (AD – Availability Domain), care la rândul lor conțin fiecare trei domenii de avarie.

Pentru cerințele de continuitate a afacerii și de conformitate, strategia de cloud cu două regiuni a Oracle permite clienților să implementeze aplicații reziliente în mai multe locații separate geografic, fără ca datele sensibile să părăsească țara.  Din dorința de a-i ajuta pe clienți să planifice implementări în centrele de date pentru a îndeplini cerințele aplicațiilor și pentru a-și optimiza infrastructura cloud, OCI pune la dispoziție un tablou de bord gratuit privind latența între regiuni, care oferă informații în timp real și istoricul privind latența pentru regiunile Oracle Cloud din întreaga lume.

Etichete: , ,