McDonald’s investește 2 milioane de euro până la sfârșitul lui 2021 în modernizarea și digitalizarea locațiilor sale

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s din țara noastră, va investi peste 2 milioane de euro până la finalul anului 2021, pentru remodelarea și introducerea sistemului digital Experience of the Future în mai multe restaurante din țară.

Anul acesta, compania a investit deja peste 1,2 milioane de euro în modernizarea și digitalizarea a trei restaurante din București și a altor două din Cluj-Napoca, urmând ca până la finalul anului încă trei restaurante să beneficieze de noul sistem digital.

„Digitalizarea pentru îmbunătăţirea experienţei clienților reprezintă una dintre prioritățile noastre de business, de aceea continuăm să aducem inovațiile digitale în cât mai multe dintre unitățile noastre. Astfel, facem pași importanți către simplitate, rapiditate și siguranță în procesele noastre, pentru ca cei care trec pragul restaurantelor McDonald’s să beneficieze de o experiență la superlativ. Până la finalul anului, peste 70% din rețeaua noastră va integra noul sistem digital”, a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România.

Printre cele mai recent modernizate restaurante se numără restaurantele din Otopeni, Rahova și Băneasa Mall. Toate cele trei restaurante dispun de kiosk-uri pentru comandă, cel mai modern sistem de pregătire a produselor și tehnologie pentru servirea clienților la mese, acolo unde restaurantul are mese proprii. De asemenea, unitățile McDonald’s din Otopeni și Rahova includ și spații speciale destinate comenzilor de livrare la domiciliu.

Sistemul digital Experience of the Future simplifică procesul unei comenzi. Imediat după ce clientul face comanda prin intermediul kioskului, aceasta este înregistrată, trimisă la bucătărie și pregătită pe loc. Mai mult decât atât, kiosk-urile de comandă le oferă clienților posibilitatea de a-și alege produsele preferate din meniu, pe care le pot personaliza și achita în funcție de preferințe prin plata contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat. De asemenea, acestea permit scanarea rapidă și contactless a ofertelor din aplicația McDonald’s pentru mobil, precum și a codului QR prin care clienții pot acumula punctele de loialitate aferente fiecărei comenzi. Sistemul digital răspunde și provocărilor sanitare generate de pandemia de COVID-19, astfel că interacțiunea dintre client și personal este limitată și sigură.

La nivel național, 59 de restaurante McDonald’s au deja integrat sistemul digital, iar fiecare restaurant nou este dotat cu sistemul digital.