Nike lansează „Nikeland” Metaverse

Scris de | 19 noiembrie, 2021
Nike lansează „Nikeland” Metaverse

 Nu degeaba Nike este pe primul loc într-un clasament al brandurilor realizat de website-ul HypeBeast.com. Pentru a își păstra locul de lider în acest top (Adidas este pe locul 2, Gucci pe 4, New Balance pe 9 și Louis Vuitton pe 10), Nike trece la atac în metavers, anunțând că va face echipă cu Roblox pentru a-și crea propria sa lume virtuală, „Nikeland”.

Gigantul de îmbrăcăminte sportivă a spus că universul online, care va reproduce sediul din viața reală al companiei, va include clădiri, câmpuri și arene de marcă pentru ca utilizatorii să concureze în mini-jocuri, cum ar fi dodgeball și „The Floor Is Lava”.

Pe termen lung, Nike speră că metaversul său va putea găzdui versiuni în joc ale evenimentelor sportive globale, cum ar fi un turneu de fotbal în timpul Cupei Mondiale sau baschetul online în timpul playoff-urilor.

Potrivit CNBC, utilizatorii cu accelerometrepe dispozitivele lor mobile pot integra mișcări din lumea reală în joc. De exemplu, dacă ar fi să sari câțiva metri în viața reală, s-ar putea traduce într-o mișcare de săritură similară în spațiul virtual.

Desigur, deoarece Nike este în primul rând o marcă de îmbrăcăminte sport, utilizatorilor li se oferă un „showroom digital” pentru a le încerca cele mai noi ținute și pantofii sport. Există posibilitatea ca brandul să folosească avatare, pentru a evalua popularitatea lansărilor viitoare sau, eventual, să permită utilizatorilor populari să-și producă propriile piese.

Sam Poser, analist la Williams Trading, a declarat pentru CNBC că simțea că Nikeland va avea succes nu numai ca o modalitate de a răspândi cunoașterea mărcii, ci și ca un teren de testare pentru brand.

„Dacă știu că o grămadă de copii îl poartă pe Nikeland, atunci vor ieși cu el în lumea fizică”, a postulat Poser.

Etichete: , , , , , , , ,