Flip.ro anunță intrarea pe piața din Bulgaria, la câteva luni după intrarea eMAG Ventures în acționariatul companiei, ca parte a obiectivului său de a deveni liderul pieței de produse recondiționate din Europa Centrală și de Est.
Platforma numără deja peste 100.000 de clienți în România, iar anul trecut a înregistrat vânzări de 13,4 milioane euro, de patru ori mai mult față de 2020. Totodată, echipa s-a dublat de la 50 la 100 de angajați. După intrarea eMAG Ventures în acționariatul companiei, Flip a beneficiat de investiții menite să îmbunătățească experiența de shopping online a clienților.
În Bulgaria, Flip își propune să atragă 20.000 de clienți în următorul an.
În toamna anului trecut, Flip a atras prima investiție de accelerare de la eMAG Ventures în valoare de 1,5 milioane euro. Flip rezolvă problema de siguranță și garanție cu care se confruntau atât vânzătorii, cât și cumpărătorii de produse utilizate comercializate prin site-urile de anunțuri. Datorită procesului de verificare și recondiționare, vânzătorii își primesc banii, iar cumpărătorii primesc un telefon aproape ca nou, cu garanție și drept de retur.